Mówi: | Stefano Sette |
Funkcja: | ekspert |
Firma: | BoConcept |
Ekspert BoConcept: na rynku jest mnóstwo mebli kiepskiej jakości, a konsumenci chcą czegoś lepszego
W tym sezonie duński producent mebli stawia przede wszystkim na najwyższą jakość materiałów, różnorodność kolorystyczną i bogactwo faktur. Ekspert firmy BoConcept Stefano Sette tłumaczy, że jest to w pewien sposób wyjście naprzeciw oczekiwaniom polskich klientów, którzy wciąż szukają oryginalnych rozwiązań.
– Myślę, że Polacy oczekują jakości: lepszych materiałów, ciekawych projektów, nowych wzorów, także wysokiej klasy skóry. Pragną również większego wyboru kolorów. Na rynku jest mnóstwo tanich, kiepskiej jakości produktów, a konsumenci chcą czegoś lepszego – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Stefano Sette, ekspert firmy BoConcept.
Różnorodność daje duże pole do popisu zarówno dekoratorom wnętrz, jak i tym, którzy urządzają mieszkania według własnego gustu. Poszczególne elementy można ze sobą dowolnie zestawiać, łącząc różne faktury materiałów i kolory.
– Proponujemy kolekcję złożoną z produktów dostępnych w skórze, ale pasujących do krzesła obitego tkaniną. Jest dużo szarości i czerni, ale mamy też bardzo modne kolory, które podkreślają jakość materiałów. Można powiedzieć, że dodałem śródziemnomorski rys do skandynawskiego designu – tłumaczy Stefano Sette.
Stefano Sette podkreśla, że nowa kolekcja powstała przede wszystkim z myślą o tych, którzy chcą kupić oryginalny produkt wysokiej jakości, ale nie zamierzają wydawać na niego zbyt dużo pieniędzy.
– Pracujemy nad kolekcjami przeznaczonymi dla klienta, który szuka nowoczesnego designu i dobrego smaku w dobrej cenie. Specjalizujemy się w sprzedaży produktów wysokiej klasy, ale oferujemy również towary w bardzo przystępnych cenach. To też jest forma przyciągnięcia klienta i u nas to jest nowość – dodaje Stefano Sette.
Czytaj także
- 2024-10-28: Beata Tadla: Nowe studio „Pytania na śniadanie” jest bardzo uniwersalne. Wszystko mi w nim pasuje i nie ma kakofonii kolorystycznej
- 2024-10-01: Miasta stawiają na cyfryzację i inteligentne rozwiązania. To zwiększa ich atrakcyjność dla mieszkańców i inwestorów
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-07-15: Małe i średnie firmy w UE zbyt wolno się cyfryzują. Polskie przedsiębiorstwa dużo poniżej unijnej średniej
- 2024-06-12: Katarzyna Dowbor: Uwielbiam remonty. Gdybym nie była dziennikarką, to zostałabym scenografką albo architektem wnętrz
- 2024-06-24: Przepisy dotyczące tzw. nowej żywności nie nadążają za tempem badań. Na rynku pojawia się coraz więcej innowacyjnych produktów opracowanych w laboratoriach
- 2024-05-07: Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe
- 2024-03-22: Polskie firmy poniżej unijnej średniej pod względem cyfryzacji. Większość nie korzysta z chmury, elektronicznej wymiany informacji czy sztucznej inteligencji
- 2024-03-08: Dorota Szelągowska: Chcę udowodnić widzom, że nie jestem w programie „MasterChef Nastolatki”, bo mam znaną twarz. Wnoszę coś wartościowego do tego formatu
- 2024-01-31: 85 proc. mokradeł i torfowisk w Polsce jest zdegradowanych. Na wdrożenie czeka strategia odbudowy takich obszarów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.