Newsy

Ewa Minge projektuje już nie tylko ubrania. Na świecie uznanie zyskują projektowane przez nią łazienki

2013-10-28  |  11:22
Ewa Minge pracuje już nie tylko nad projektami ubrań, ale także nad autorską kolekcją sztuki użytkowej do domu. Jej projekty, a szczególnie łazienki cieszą się coraz większą popularnością, a ona sama zapewnia, że dba o najmniejszy szczegół każdej rzeczy firmowanej swoim nazwiskiem. Furorę na świecie już robią zaprojektowane we współpracy z Marmorinem oryginalne wanny.

To jest coś, co ja sobie w nocy wymyśliłam, narysowałam, potem ulepiliśmy to z moimi architektami z gliny, takie malutkie miniaturkowe wanny. Potem się okazało, że żaden program komputerowy na świecie nie jest w stanie zrobić tych krzywizn, które my żeśmy zrobili, bo to są specjalne krzywizny, takie jakby ktoś usiadł na poduszkę, wgiął tą poduszkę swoim własnym ciężarem  – opowiada projektantka o pracy przy linii produktów Interior Design.

Zdaniem Ewy Minge w Polsce nie brakuje dobrych firm, ale często nie mają odwagi na design z wyższej półki.

Wybieram najlepszych polskich producentów z dużym doświadczeniem, którzy potrafią stworzyć produkt doskonały, produkt luksusowy. Nie tylko pięknie wygląda, ale się go pięknie użytkuje. W nim się odpoczywa, przy pomocy niego sprawia się sobie przyjemność, on cieszy oko, ale też wszystkie pozostałe zmysły – opisuje projektantka.

Ewa Minge dodaje, że na końcu jest jeszcze jeden czynnik – to się musi sprzedać. Polka zdradziła też agencji informacyjnej Newseria Lifestyle, że razem z architektami zaprojektowała także swój pierwszy budynek. Ma nadzieję, że będzie on czymś wyjątkowym na skalę światową. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.