Newsy

Miejsce do pracy można zorganizować nawet w ciasnym mieszkaniu

2014-02-06  |  06:10
Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. To wymaga jednak zorganizowania odpowiedniego miejsca, w którym będzie można się skupić i efektywnie wykonać powierzone zadania. Nawet w małym mieszkaniu można zorganizować pomieszczenie lub wnękę, która posłuży za biuro.

Jednym z najpopularniejszych rozwiązań przy organizacji przestrzeni do pracy jest przerobienie jednego z pomieszczeń na biuro lub pracownię.

Jeżeli w mieszkaniu jest osobna kuchnia, klienci często decydują się przenieść zabudowę kuchenną do salonu, tworząc aneks kuchenny, by pomieszczenie kuchni wykorzystać jako gabinet. To jest stosunkowo dobre rozwiązanie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle  Mateusz Kunkiewicz, architekt z pracowni Kunkiewicz Architekci Wnętrz.

Ciekawym pomysłem może okazać się również wydzielenie miejsca do pracy w salonie, na przykład za kanapą, wzbogacając przestrzeń o stolik, który będzie służył za biurko. Jeżeli jednak nie ma takiej możliwości, ponieważ mieszkanie jest za ciasne, warto pomyśleć o wnęce.

Można zaprojektować odpowiednią zabudowę wnękową, pewnego rodzaju szafę lub półkę, zamykaną albo otwartą, która tworzy aneks biurowy. Można ułożyć tam niezbędne półki, segregatory, blat biurka – radzi Mateusz Kunkiewicz.

Domowe biuro należy dopasować do rodzaju wykonywanej pracy. Zupełnie inne potrzeby mają osoby prowadzące na przykład działalność gospodarczą w miejscu swojego zamieszkania, a inne pracownicy biur, którzy potrzebują tylko skromnego kąta, by przejrzeć wieczorem dokumenty i przygotować się do pracy.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.