Newsy

Uniwersalne i praktyczne akcesoria kuchenne wciąż najpopularniejszym prezentem ślubnym

2014-06-17  |  06:20
Mówi:Grzegorz Chyżyński
Funkcja:ekspert marki DUKA
  • MP4
  • Akcesoria kuchenne to od lat najpopularniejszy prezent ślubny. Goście weselni chętnie kupują przedmioty codziennego użytku, które młodzi małżonkowie wykorzystają przy urządzaniu mieszkania lub domu. Przy wyborze ślubnego prezentu warto postawić na podarunek uniwersalny, praktyczny i dostosowany do zainteresowań obdarowywanych.

    Wśród praktycznych ślubnych prezentów królują akcesoria potrzebne do codziennego użytkowania w kuchni, takie jak sztućce, kieliszki do wina czy zestawy porcelanowe. Są to elementy uniwersalnego wyposażenia kuchni, które przydadzą się każdemu małżeństwu.

    Bardzo dobrym pomysłem na prezent jest kupienie tego, czego codziennie używamy i co przyda się w każdym nowym gospodarstwie domowym. Dużo zależy od tego, jak państwo młodzi spędzają czas, czy gustują w takim, a nie innym alkoholu. Akcesoria kuchenne to standardowe, ale zawsze pewne prezenty ślubne – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Grzegorz Chyżyński, ekspert marki DUKA.

    Dużą popularnością wśród ślubnych prezentów cieszą się w okresie wiosenno-letnim kosze piknikowe. Wyposażone w talerzyki, kubki oraz serwetki zestawy to uniwersalny i praktyczny prezent dla każdej pary, która kocha jedzenie na świeżym powietrzu.

    Wybierając prezent dla młodego małżeństwa, należy unikać ekstrawaganckich pomysłów, jeśli nie ma pewności, że podarunek przypadnie do gustu obdarowanym.

    Najlepiej wstrzymać się z wyborem bardzo ryzykownego pomysłu. Jeżeli nie wiemy, jak wygląda mieszkanie przyszłych małżonków, to lepiej unikać bardzo charakterystycznych produktów, które mogą zaburzyć lub po prostu nie pasować do ich wnętrza. Czasami zdarzają się też przesądni klienci, którzy też nie chcą kupić pewnych produktów, bo twierdzą, że to może przynieść pecha. Zdarza się, że klienci nie chcą kupować w prezencie ślubnym noży lub zegarków – przyznaje Grzegorz Chyżyński.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Uroda

    Konsument

    Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

    Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

    Ochrona środowiska

    Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

    Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.