Mówi: | Grzegorz Chyżyński |
Funkcja: | ekspert marki DUKA |
Uniwersalne i praktyczne akcesoria kuchenne wciąż najpopularniejszym prezentem ślubnym
Wśród praktycznych ślubnych prezentów królują akcesoria potrzebne do codziennego użytkowania w kuchni, takie jak sztućce, kieliszki do wina czy zestawy porcelanowe. Są to elementy uniwersalnego wyposażenia kuchni, które przydadzą się każdemu małżeństwu.
– Bardzo dobrym pomysłem na prezent jest kupienie tego, czego codziennie używamy i co przyda się w każdym nowym gospodarstwie domowym. Dużo zależy od tego, jak państwo młodzi spędzają czas, czy gustują w takim, a nie innym alkoholu. Akcesoria kuchenne to standardowe, ale zawsze pewne prezenty ślubne – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Grzegorz Chyżyński, ekspert marki DUKA.
Dużą popularnością wśród ślubnych prezentów cieszą się w okresie wiosenno-letnim kosze piknikowe. Wyposażone w talerzyki, kubki oraz serwetki zestawy to uniwersalny i praktyczny prezent dla każdej pary, która kocha jedzenie na świeżym powietrzu.
Wybierając prezent dla młodego małżeństwa, należy unikać ekstrawaganckich pomysłów, jeśli nie ma pewności, że podarunek przypadnie do gustu obdarowanym.
– Najlepiej wstrzymać się z wyborem bardzo ryzykownego pomysłu. Jeżeli nie wiemy, jak wygląda mieszkanie przyszłych małżonków, to lepiej unikać bardzo charakterystycznych produktów, które mogą zaburzyć lub po prostu nie pasować do ich wnętrza. Czasami zdarzają się też przesądni klienci, którzy też nie chcą kupić pewnych produktów, bo twierdzą, że to może przynieść pecha. Zdarza się, że klienci nie chcą kupować w prezencie ślubnym noży lub zegarków – przyznaje Grzegorz Chyżyński.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.