Mówi: | Bartłomiej Główczyński |
Funkcja: | szef kanałów lifestylowych |
Firma: | Discovery Networks |
Newsy
„MasterChef Junior” od dziś na antenie kanału TLC
2014-05-26 | 06:50
Stacja TLC rozpoczyna dziś emisję premierowych odcinków amerykańskiej edycji programu „MasterChef Junior”. To kolejna odsłona najpopularniejszego kulinarnego show na świecie. Tym razem do walki o tytuł MasterChefa stają dzieci w wieku od 8 do 13 lat, a gospodarzem programu jest Gordon Ramsay. Twarzą kampanii promującej siedmioodcinkową serię została Monika Mrozowska, aktorka i blogerka kulinarna.
– Program swoim schematem przypomina wersję dorosłą. Jurorami są znani i uznani na świecie kucharze – niezastąpiony Gordon Ramsay i towarzyszący mu Joe Bastianich i Graham Elliot – postaci, które dodają programowi dużo pikanterii i rozrywki. Jest to konkurs, w którym dzieci pokazują swoje umiejętności kulinarne i muszą podołać zadaniom, które są im narzucone przez oceniających. Finalista wygrywa 100 tys. dolarów – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartłomiej Główczyński, szef kanałów lifestylowych Discovery Networks.
Amerykańską wersję programu „MasterChef Junior” będzie można oglądać na kanale TLC przez siedem kolejnych poniedziałków o godzinie 20.00.
– To jest czysta rozrywka. Najbardziej widowiskowe show kulinarne, jakie istnieje na ziemi. Smaczek w postaci gotujących dzieciaków dodaje jeszcze pikanterii całemu wydarzeniu. Będzie sporo niespodzianek, liczymy naprawdę na ogromne emocje i duże zainteresowanie ze strony polskich widzów – zachęca Bartłomiej Główczyński.
Twarzą kampanii promującej emisję programu „MasterChef Junior” została Monika Mrozowska, aktorka i blogerka kulinarna, która pasją do gotowania stara się zarazić także swoje córki.
– TLC to stacja skierowana do kobiet. Ale jeżeli razem z mamami będą ten program oglądać dzieci – świetnie, to dla nas doskonała wiadomość. Myślę, że ten program i jego obecność na polskim rynku wpisuje się w trend propagowania bardzo aktywnego spędzania czasu z dzieciakami. My się w ten trend też chcemy wpisać. Stąd między innymi właśnie współpraca z Moniką Mrozowską przy promocji programu – tłumaczy Bartłomiej Główczyński.
Bartłomiej Główczyński podkreśla, że „MasterChef” to program z wieloletnią renomą, który wciąż cieszy się niesłabnąca popularnością wśród widzów.
– „MasterChef” jako format jest już bardzo znany na rynku nie tylko w Polsce, lecz także na świecie. Pierwsza seria tego formatu została wyprodukowana 20 lat temu na potrzeby BBC w Wielkiej Brytanii. Później ten program podróżował i ciągle zresztą podróżuje po całym świecie. Jednocześnie z wersją dorosłą produkowana była wersja z udziałem dzieci – dodaje Bartłomiej Główczyński.
– Program swoim schematem przypomina wersję dorosłą. Jurorami są znani i uznani na świecie kucharze – niezastąpiony Gordon Ramsay i towarzyszący mu Joe Bastianich i Graham Elliot – postaci, które dodają programowi dużo pikanterii i rozrywki. Jest to konkurs, w którym dzieci pokazują swoje umiejętności kulinarne i muszą podołać zadaniom, które są im narzucone przez oceniających. Finalista wygrywa 100 tys. dolarów – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Bartłomiej Główczyński, szef kanałów lifestylowych Discovery Networks.
Amerykańską wersję programu „MasterChef Junior” będzie można oglądać na kanale TLC przez siedem kolejnych poniedziałków o godzinie 20.00.
– To jest czysta rozrywka. Najbardziej widowiskowe show kulinarne, jakie istnieje na ziemi. Smaczek w postaci gotujących dzieciaków dodaje jeszcze pikanterii całemu wydarzeniu. Będzie sporo niespodzianek, liczymy naprawdę na ogromne emocje i duże zainteresowanie ze strony polskich widzów – zachęca Bartłomiej Główczyński.
Twarzą kampanii promującej emisję programu „MasterChef Junior” została Monika Mrozowska, aktorka i blogerka kulinarna, która pasją do gotowania stara się zarazić także swoje córki.
– TLC to stacja skierowana do kobiet. Ale jeżeli razem z mamami będą ten program oglądać dzieci – świetnie, to dla nas doskonała wiadomość. Myślę, że ten program i jego obecność na polskim rynku wpisuje się w trend propagowania bardzo aktywnego spędzania czasu z dzieciakami. My się w ten trend też chcemy wpisać. Stąd między innymi właśnie współpraca z Moniką Mrozowską przy promocji programu – tłumaczy Bartłomiej Główczyński.
Bartłomiej Główczyński podkreśla, że „MasterChef” to program z wieloletnią renomą, który wciąż cieszy się niesłabnąca popularnością wśród widzów.
– „MasterChef” jako format jest już bardzo znany na rynku nie tylko w Polsce, lecz także na świecie. Pierwsza seria tego formatu została wyprodukowana 20 lat temu na potrzeby BBC w Wielkiej Brytanii. Później ten program podróżował i ciągle zresztą podróżuje po całym świecie. Jednocześnie z wersją dorosłą produkowana była wersja z udziałem dzieci – dodaje Bartłomiej Główczyński.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.