Newsy

Popularność zyskują podobne ubrania dla mam i córek. Takie stylizacje uwielbiają też gwiazdy

2014-10-01  |  06:35
Mówi:Katarzyna Gałaj
Funkcja:projektantka i właścicielka marki Vippi Design
  • MP4
  • Moda może być świetną zabawą pogłębiającą więź między matką i córką. Ubrania w podobnym stylu dla mam i córek znajdują się zarówno w kolekcjach największych projektantów, jak i popularnych firm odzieżowych. Takie stylizacje bardzo lubią gwiazdy m.in. Jessica Alba, Victoria Beckham i Katie Holmes.

    Odzież w podobnym, a niekiedy nawet identycznym stylu dla mam i córek znalazła się już w letnich kolekcjach takich sieciówek jak H&M oraz Mango. Marki te proponowały swoim klientkom tuniki, zwiewne bluzki, dżinsy i sukienki. Na jesień rodzinne stylizacje proponują polskie marki: Flawless, Vippi Design. Projektanci proponują swoim klientkom, zarówno małym, jak i dużym, wzorzyste sukienki i tuniki, bardzo modne sukienki bluzowe, bluzy dresowe oraz legginsy.

     Myślę, że ten trend przyszedł do nas z potrzeby klientek. Myślę, że dzisiejsze mamy czują się na tyle młodo, że też chcą wyglądać kolorowo, młodzieżowo. Największą popularnością cieszy się odzież na co dzień, głównie dzianina, dlatego też mamy tutaj dużo sukienek troszkę eleganckich, w których można wyjść też do biura mówi Katarzyna Gałaj, projektantka i właścicielka marki Vippi Design, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    W kolekcjach rodzinnych króluje dzianina. Mamy i córki mogą nosić stroje identyczne lub połączone tylko poprzez wzór lub motyw graficzny na ubraniach. Stroje ta mają łączyć dziewczęcą fantazję i kobiecy szyk, stąd obecne w nich koronki, pogodne, oryginalne wzornictwo i soczyste barwy, np. fuksja, szafir, turkus i żółć. Mamy powinny jednak pamiętać, aby wybierać zestawy, które będą pasować zarówno do ich wieku, jak i wieku ich córek.

    Obserwując nasze klientki, które przychodzą, kupują i pytają się przede wszystkim o kolekcję dla mam i dla córek, można dostrzec, że to one wybierają. Myślę, że teraz mamusie szukają czegoś innego niż jest to, co obecne w sklepach, domach, centrach handlowych, coś, w czym mogłyby się wyróżnić. Myślę, że teraz będzie to nowym trendem, że mama z córką ubierają się nie tylko w tym samym sklepie, lecz także w te same ubrania – mówi Katarzyna Gałaj.

    Podobne stylizacje dla mamy i córki są niezwykle popularne wśród gwiazd. Ubierają się tak m. in. Jessica Alba oraz ikony mody Katie Holmes i Victoria Beckham ze swymi pociechami. W tym roku Victoria Beckham zaprojektowała nawet kolekcję sukienek dla mam i córek. Dochód ze sprzedaży tej kolekcji zostanie przeznaczony na walkę z wirusem HIV. Zdaniem psychologów taka zabawa w modę bardzo pomaga w zacieśnianiu więzi między matką i córką, a także uczy małe dziewczynki wyczucia stylu, umiejętności dobierania stroju do okazji, bawienia się kolorami i fasonami.

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nowe technologie

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Handel

    Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

    Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.