Mówi: | Elżbieta Romanowska |
Funkcja: | aktorka |
Elżbieta Romanowska: Myślę o planie B na życie i kiełkuje mi w głowie kilka pomysłów
Jak podkreśla Elżbieta Romanowska, na tę chwilę aktorstwo jest jej priorytetem. Nie ukrywa też, że myśli nad inną ścieżką kariery zawodowej. Jej zdaniem warto mieć w zanadrzu coś dodatkowego, czym można się zająć, w razie gdyby telefony od producentów i reżyserów milczały.
Aktorka docenia uroki zawodu, który przed laty wybrała, a jednocześnie wie, że nic nie jest w nim pewne i dane raz na zawsze. Wielokrotnie podejmuje się w nim trudne decyzje. Kiedy jeden projekt się kończy, trzeba się starać o następny, a co za tym idzie – znów udowadniać swoją wartość i umiejętności. Gwiazda telewizji przyznaje więc, że często zastanawia się nad tym, jak będzie wyglądała jej przyszłość, bo w życiu, podobnie jak w serialu, możliwe są różne scenariusze.
– Cały czas myślę o planie B i mam kilka pomysłów, ale one na razie kiełkują, powolutku się rodzą w mojej głowie. Czas pokaże, który z nich będzie już na tyle dojrzały i przygotowany, że przerodzi się w namacalny – mówi agencji Newseria Lifestyle Elżbieta Romanowska.
Aktorka ma świadomość tego, że mogłaby się sprawdzić w kilku dziedzinach. Nie wyklucza więc, że kiedyś spróbuje sił w innej branży.
– Na pewno nie będzie to żadna dziedzina finansowa, ponieważ jestem nogą, jeżeli chodzi o finanse i bankowość, nie ma co ukrywać – mówi.
Na razie jednak, żeby nie zapeszyć, nie chce zbyt dużo mówić o swoich planach. Do zmian potrzeba bowiem dużo odwagi, a niewłaściwe decyzje mogą słono kosztować.
Obecnie Elżbietę Romanowską można oglądać w serialach „Pierwsza miłość” i „W rytmie serca” emitowanych w Polsacie oraz w „Barwach szczęścia” w TVP2.
Czytaj także
- 2025-06-26: Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków
- 2025-06-30: Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku
- 2025-06-20: Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
- 2025-05-08: Budownictwo modułowe coraz popularniejsze w samorządach. Teraz rozwój sektora jest napędzany przez KPO
- 2025-05-06: Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
- 2025-04-22: Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
- 2025-04-16: Brakuje decyzji KOWR o przyszłości dzierżawionej ziemi rolnej. To zagrożenie dla polskiego rolnictwa i zatrudnionych w nim pracowników
- 2025-04-10: Pierwsze efekty prac deregulacyjnych możliwe już jesienią. Ten proces uwolni w firmach środki na inwestycje
- 2025-03-20: KE przedstawia białą księgę obronności europejskiej. Nowa strategia UE zakłada zmianę podejścia do zdolności obrony i inwestycji w ten obszar
- 2025-03-11: Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.