Newsy

Ewa Farna: Dziewczynom jest trudniej w show-biznesie. Więcej się o nich plotkuje

2017-02-28  |  06:55
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1

    Zdaniem wokalistki w mediach pojawia się znacznie więcej plotek na temat kobiet z show-biznesu niż mężczyzn. W kręgu zainteresowania mediów znajduje się głównie życie prywatne artystek, ich wygląd i sposób ubierania. W przypadku mężczyzn natomiast ocenie podlegają głównie ich dokonania zawodowe.

    Ewa Farna jest częstą bohaterką artykułów w prasie tabloidowej. Media te chętnie piszą o jej życiu uczuciowym, m.in. ewentualnym ślubie z Martinem Chobotem, komentują również jej tuszę i kolejne stylizacje. Wokalistka nie ukrywa, że choć stara się nie przejmować plotkami w mediach, jest już nimi zmęczona.

    – Miałam bardzo dużo przeżyć z plotkami. To są domniemania bardzo częste, bardzo długo trwające, już nawet ich nie dementuję – mówi Ewa Farna agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Wokalistka zdaje sobie sprawę z tego, że jako osoba publiczna będzie obecna w mediach, także o charakterze tabloidowym. Godzi się na to, traktując to jako nieodłączny, choć przykry, element kariery zawodowej. Nie podoba jej się jednak fakt, że media bardziej koncentrują się na jej życiu prywatnym niż na dokonaniach muzycznych.

    – Jestem nieszczęśliwa, kiedy to przykrywa moją pracę, bo myślę, że pracujemy mocno, dużo i całkiem tam robimy fajne rzeczy, więc to tylko wtedy jest niefajnie – mówi Ewa Farna.

    Zdaniem gwiazdy kobietom jest pod tym względem znacznie trudniej funkcjonować w show-biznesie. Częściej stają się bohaterkami artykułów w tabloidach, podlegają też ostrzejszej krytyce niż mężczyźni. Dotyczy to jednak nie ich dokonań zawodowych, a sposobu ubierania oraz życia osobistego. Wokalistka zauważa, że takie kwestie rzadziej poruszane są w przypadku męskich wokalistów.

    – Cokolwiek masz na sobie, z kimkolwiek się pojawiasz, nawet to może być twój menadżer obok ciebie, zawsze będzie twoim chłopakiem. Te ploty są bardzo podsycane u dziewczyn zwłaszcza – mówi Ewa Farna.

    Wokalistka uważa, że mężczyźni są oceniani raczej pod względem dokonań muzycznych. Kobiety powinny więc ignorować medialne doniesienia na swój temat i koncentrować się na pracy, aby zaistnieć na muzycznej scenie.

    – Oczywiście, łatwo jest się rozebrać, by sprzedać swoją muzę, ale to nie jest nic długotrwałego – mówi Ewa Farna.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Podróże

    Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

    Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.

    Farmacja

    E. Kopacz: Róbmy wszystko, by dzieci przyjeżdżające do Polski wchodziły w cykl kalendarza szczepień. Wiele zależy od świadomości matek

    Według danych UNICEF poziom wyszczepialności dzieci w Ukrainie wynosi 70 proc. i jest znacząco niższy niż w przypadku dzieci w Polsce. – Róbmy wszystko, żeby dzieci, które do nas przyjeżdżają, wchodziły w cykl kalendarza szczepień i pobierały szczepionki – mówi Ewa Kopacz. Jednocześnie dane Ministerstwa Zdrowia wskazują, że noworodki, które przychodzą na świat w Polsce, są szczepione w prawie 100 proc. Wciąż jest jednak pewien odsetek mam, które mimo obowiązku szczepień dla dzieci nie zamierzają tego robić. Duża w tym wina mitów krążących wokół szczepionek, podsycanych przez ruchy antyszczepionkowe.

    Inwestycje

    Rynek domów prefabrykowanych może do 2030 roku być wart 7 mld zł. Inwestorów przekonuje krótszy czas budowy

    Domy prefabrykowane, stawiane z produkowanych w fabrykach modułów, to temat stosunkowo nowy na polskim rynku, ale zyskujący na popularności. Firma Spectis szacuje, że ten segment rynku jest wart ok. 5 mld zł, a do 2030 roku urośnie do 7 mld. Również długoterminowe perspektywy pozostają optymistyczne. Inwestorów przekonuje do tej technologii przede wszystkim możliwość skrócenia czasu inwestycji do kilku miesięcy i kontroli jej kosztów.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć