Newsy

Ewa Mielnicka na konkurs Miss International w Japonii zabrała buty własnego projektu. W kolekcji znalazły się szpilki i obuwie miejskie

2015-10-28  |  07:10

Miss Polski 2014 zaprojektowała linię butów „Nessi by Ewa Mielnicka”. Jest to kolekcja, która powstała specjalnie na wybory Miss International 2015, które w tym roku odbywają się w Japonii. W linii sygnowanej nazwiskiem Miss Polski są zarówno eleganckie szpilki, jak i wygodne obuwie codzienne. Ewa Mielnicka obserwowała cały proces produkcji, dopasowywała fasony, dobierała kolory i dbała o niebanalne wykończenia.

Wszystkie modele butów z nowej kolekcji Ewa Mielnicka zabrała ze sobą do Japonii, gdzie przez blisko miesiąc będzie przygotowywać się do konkursu. Najpiękniejszej Polce zależało na tym, by obuwie było stylowe, a jednocześnie wygodne. Postawiła na materiały najlepszej jakości – starannie wyselekcjonowane skóry i zamsz.

W tej kolekcji znajdziemy takie buty, które Ewa chciałaby nosić, czyli przede wszystkim na wysokim obcasie, z racji tego, że jako Miss Polski często musi pokazywać się w eleganckiej odsłonie. Stworzyła też kilka modeli zupełnie płaskich, wygodnych, codziennych. Te buty są bardzo klasyczne, a jednocześnie z pazurem, ze znakomitych materiałów, ale w stosunkowo niskiej cenie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Szymczak, firma obuwnicza Nessi.

Anna Szymczak przyznaje, że dla  Miss Polski udział w powstawaniu kolekcji obuwia to było zupełnie nowe doświadczenie. Mielnicka mogła od kuchni obserwować proces tworzenia butów, poczynając od projektowania graficznego, poprzez wykrawanie materiałów, aż do produkcji finalnego produktu. Modelka spędziła wiele godzin na rozmowach z konstruktorami i projektantami.

Ewa odbyła szereg wizyt w fabryce, poznając kolejne procesy produkcji butów. W dziale konstrukcji uczyła się programów komputerowych, jak się składa buta i dopasowuje kolejne elementy, kończąc na tym, że przy każdym modelu mówiła: tu taki obcas, tu taka skóra, tu taka sznurówka. Jej udział kreatywny był bardzo duży – wyjaśnia Anna Szymczak.

Szymczak chwali sobie współpracę z Miss Polski. Jej zdaniem pomysł na to, by Mielnicka stworzyła nową kolekcję to strzał w dziesiątkę i doskonała okazja do tego, by promować markę za granicą.

Ewa jest osobą bardzo aktywną i pomyślałam, że idealnie pasuje do koncepcji marki, która robi buty dla takich właśnie kobiet. Najpierw została ambasadorką kolekcji Miejski Szyk marki Nessi, a później stworzyła swoją linię butów – wspomina Anna Szymczak.

Na półki sklepowe kolekcja Nessi by Ewa Mielnicka trafi w połowie listopada.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.