Newsy

Ewa Mielnicka: Nie jestem osobą, która lubi eksponować swoje ciało. Nagie zdjęcia mam tylko dla narzeczonego

2015-09-14  |  07:00

Nie trzeba się rozebrać, żeby osiągnąć sukces – twierdzi Ewa Mielnicka i deklaruje, że nie przyjmie żadnej propozycji sesji do męskich czasopism. Miss Polski 2014 co prawda zdecydowała się na odważne zdjęcia, ale tylko z myślą o swoim narzeczonym. Fotografie trafiły do prywatnego albumu i modelka zapewnia, że nigdy nie ujrzą światła dziennego. Jej zdaniem nagość wystawiona na widok publiczny nic za sobą nie niesie.

– Mam zdjęcia rozbierane, które są dla mojego narzeczonego i tylko takie niech pozostaną. Nie jestem osobą, która lubi aż tak eksponować swoje ciało, i myślę, że nigdy mi się to nie zmieni. Chyba że urodzę czwórkę dzieci, będzie na mnie działać grawitacja i będę chciała zachować jakąś pamiątkę, to wtedy to zrobię, ale tylko dla siebie. Na razie jeszcze tego jednak nie planuję – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Mielnicka, Miss Polski 2014.

Ewa Mielnicka podkreśla, że podczas konkursu Miss Polski nie spotkała się z żadnymi dwuznacznymi propozycjami. Ani organizatorzy, ani sponsorzy nie prowokowali niewygodnych sytuacji, które mogłyby naruszać dobro kandydatek.

Całe szczęście do tej pory w konkursie Miss Polski nie spotkało mnie i wiem, że nie spotka, nic złego. Pracują w nim same kobiety, które kiedyś były misskami i mogą teraz podpowiedzieć, jak dobrze wykorzystać koronę. Trochę obawiam się o konkurs międzynarodowy, jednak na pewno wybiorę ten, który będzie w stanie dobrze zadbać o kandydatki, które będą się ubiegać koronę, a nie je wykorzystywać – tłumaczy Ewa Mielnicka.

Mielnicka dodaje, że jest szczęśliwie zakochana i nie szuka przelotnych romansów tylko po to, by zyskać rozgłos i popularność.

Nie szukam przygód w show-biznesie, nie szukam ich w konkursie Miss Polski. Mam dla kogo żyć, cieszę się tym, co mam. Wiem też, że każdy znajdzie to,  czego szuka, i że nie zawsze racja jest tylko po jednej stronie. Wszystko należy dobrze umieć odczytywać – dodaje.

Ewa Mielnicka bierze udział w kampaniach reklamowych znanych firm odzieżowych. Tytuł Miss Polski 2014 daje jej również prawo do ubiegania się o koronę Miss World.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.