Newsy

Andrzej Grabowski wraca na plan „Blondynki”. Z powodu operacji biodra będzie grał o kulach

2014-06-30  |  07:00
Andrzej Grabowski już niedługo wraca na plan zdjęciowy trzeciego sezonu serialu „Blondynka”. Wcześniej jednak czeka go druga już operacja biodra. W serialu aktor pojawi się, więc o kulach. W 2010 r. Grabowskiemu wszczepiono endoprotezę.

–  Zgodziłem się zagrać wójta. Powiedziałem: „Dobra, ale będę grał o kulach”. Na co oni powiedzieli: „No dobra, napiszemy, że wójt miał operację biodra”. Śmieszne mi to się wydaje. Serial jest kręcony w pięknych miejscach na Podlasiu, w Supraślu za Białymstokiem. Naprawdę cudowne klimaty, cudowne miejsca, fantastyczni ludzie, szkoda tylko, że będę grał o kulach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Andrzej Grabowski.

W marcu media informowały o tym, że aktor dostał angaż w niemiecko-polskiej produkcji „Operation H20” w reż. Davida Seffera i ma zagrać m.in. u boku m.in. Hugh O'Conora i Erola Sandera. Zdjęcia miały być wykonywane na terenie Niemiec i Polski, a fabuła była trzymana w tajemnicy. Premierę zaplanowano na 2015 r. Grabowski dementuje te doniesienia.

W różnych notatkach o sobie w internecie czytam, że właśnie mam zagrać w filmie „H2O”. Nie mam zielonego pojęcia, o co tu chodzi. Wiem, że kiedyś ktoś mi proponował taki film, zgodziłem się, ale to nie doszło do skutku – mówi Grabowski.

W mediach pojawiły się też informacje, że w filmie miał zagrać także Janusz Gajos. On również zdementował plotki o swoim udziale w produkcji.

Andrzej Grabowski ma 62 lat. Popularność przyniosła mu rola Ferdynanda Kiepskiego w serialu „Świat według Kiepskich”. Ostatnio można było go oglądać w jury show „Taniec z gwiazdami. Dancing with the stars” w stacji Polsat.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.