Mówi: | Edyta Herbuś |
Funkcja: | aktorka, tancerka |
Edyta Herbuś: joga pomaga mi w pracy aktorki
Edyta Herbuś przyznała, że uprawianie jogi pomaga jej w pracy aktorskiej. Gwiazda czasem w ciągu jednego dnia gra kilka różnych ról i tylko odpowiednie ćwiczenia pozwalają jej wrócić do równowagi i wcielić się w kolejną postać. Tancerka niedawno została jedną z ambasadorek jogi w Polsce.
– Joga pomaga mi w pracy, szczególnie kiedy przed premierą spektaklu „Diva”, gdzie gram dramatyczna rolę, intensywnie się przygotowywałam, a jednocześnie miałam próby do opery „Powder her face”, gdzie grałam kompletnie inną postać, a jeszcze rano, o piątej, tego samego dnia np. wyjeżdżałam nagrać zdjęcia do serialu „Klan”, gdzie trzeba było wykreować jeszcze inną postać. Bez metody, która pozwala wrócić do siebie, można nabawić się schizofrenii. Myślę, że każdy aktor ma swoją metodę – mówi Edyta Herbuś agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda trenuje jogę od czterech lat. Niedawno została jedną z ambasadorek jogi w Polsce. Jej zdaniem joga jest najlepszym sposobem na odzyskanie wewnętrznej harmonii w obecnych czasach.
– W dzisiejszym rozpędzonym świecie, dostarczającym tak wiele bodźców, które kradną naszą energię, należałoby znaleźć taką metodę, która pozwalałaby wrócić do skupienia, koncentracji, do tego, żeby usłyszeć swoje myśli, pragnienia, czasami właściwy kierunek, w którym trzeba pójść, czasami odpowiedź na jakieś trudne pytanie, które nas męczy, przed podjęciem ważnej decyzji. Dobrze, że jest tak wiele różnych odmian jogi i każdy może sobie znaleźć taką, która rzeczywiście najbardziej mu odpowiada – mówi Edyta Herbuś.
Ona sama uprawia ashtangę, bo jest najbardziej dynamiczna. Stara się ćwiczyć codziennie.
– Joga jest dla mnie naturalnym sposobem dbania o higienę emocjonalną i dobrą kondycję ciała. Dlatego staram się to robić codziennie. Czasami, jeśli mój dzień jest totalnie wypełniony obowiązkami, zdarza się, że mi się to nie udaje. Zazwyczaj jednak systematycznie, codziennie ćwiczę. Takiego wysiłku fizycznego potrzebuję na co dzień – wyznaje Edyta Herbuś.
Czytaj także
- 2024-11-20: Średnio co trzy dni zamykana jest w Polsce księgarnia. Branża apeluje o regulacje porządkujące rynek
- 2024-10-31: Rosnące ceny energii i usług podbijają inflację. W pierwszej połowie przyszłego roku będzie się utrzymywać około 5-proc. wzrost cen
- 2024-11-07: Eksport produktów spożywczych z Polski spowalnia. Producentom coraz trudniej konkurować niższą ceną
- 2024-11-04: Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
- 2024-10-30: Wraca temat zakazu hodowli zwierząt na futra. Polska może dołączyć do 22 krajów z podobnymi ograniczeniami
- 2024-10-22: Wiarygodność ekonomiczna Polski sukcesywnie się pogarsza. To negatywnie wpływa na postrzeganie Polski przez inwestorów
- 2024-11-12: W Polsce rodzi się najmniej dzieci w historii pomiarów. Duże znaczenie mają różnice w wykształceniu kobiet i mężczyzn oraz rynek pracy
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-17: Sztuczna inteligencja coraz mocniej wchodzi w medycynę. Potrzebna wielka baza danych pacjentów
- 2024-10-04: Szybko rośnie liczba osób z ostrą infekcją układu oddechowego, w tym grypy. Szczyt zachorowań przypadnie już na drugą połowę października
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.