Newsy

Edyta Herbuś: joga pomaga mi w pracy aktorki

2015-07-09  |  06:50

Edyta Herbuś przyznała, że uprawianie jogi pomaga jej w pracy aktorskiej. Gwiazda czasem w ciągu jednego dnia gra kilka różnych ról i tylko odpowiednie ćwiczenia pozwalają jej wrócić do równowagi i wcielić się w kolejną postać. Tancerka niedawno została jedną z ambasadorek jogi w Polsce.

Joga pomaga mi w pracy, szczególnie kiedy przed premierą spektaklu „Diva”, gdzie gram dramatyczna rolę, intensywnie się przygotowywałam, a jednocześnie miałam próby do opery „Powder her face”, gdzie grałam kompletnie inną postać, a jeszcze rano, o piątej, tego samego dnia np. wyjeżdżałam nagrać zdjęcia do serialu „Klan”, gdzie trzeba było wykreować jeszcze inną postać. Bez metody, która pozwala wrócić do siebie, można nabawić się schizofrenii. Myślę, że każdy aktor ma swoją metodę – mówi Edyta Herbuś agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda trenuje jogę od czterech lat. Niedawno została jedną z ambasadorek jogi w Polsce. Jej zdaniem joga jest najlepszym sposobem na odzyskanie wewnętrznej harmonii w obecnych czasach.

W dzisiejszym rozpędzonym świecie, dostarczającym tak wiele bodźców, które kradną naszą energię, należałoby znaleźć taką metodę, która pozwalałaby wrócić do skupienia, koncentracji, do tego, żeby usłyszeć swoje myśli, pragnienia, czasami właściwy kierunek, w którym trzeba pójść, czasami odpowiedź na jakieś trudne pytanie, które nas męczy, przed podjęciem ważnej decyzji. Dobrze, że jest tak wiele różnych odmian jogi i każdy może sobie znaleźć taką, która rzeczywiście najbardziej mu odpowiada – mówi Edyta Herbuś.

Ona sama uprawia ashtangę, bo jest najbardziej dynamiczna. Stara się ćwiczyć codziennie.

–  Joga jest dla mnie naturalnym sposobem dbania o higienę emocjonalną i dobrą kondycję ciała. Dlatego staram się to robić codziennie. Czasami, jeśli mój dzień jest totalnie wypełniony obowiązkami, zdarza się, że mi się to nie udaje. Zazwyczaj jednak systematycznie, codziennie ćwiczę. Takiego wysiłku fizycznego potrzebuję na co dzień – wyznaje Edyta Herbuś.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.