Mówi: | Liroy |
Funkcja: | raper, producent muzyczny |
Liroy: Trochę mnie będzie w tym roku. Nagrywam nową płytę, uruchamiam telewizję internetową i rozwijam biznes konopny
Artysta podkreśla, że czekają go niezwykle intensywne miesiące. Jednocześnie uczestniczy bowiem w projektach muzycznych, kinowych i internetowych, więc jego fani nie powinni być zawiedzeni. W tym roku ukaże się także jego nowa płyta, w związku z którą planuje szereg koncertów.
Po opuszczeniu ław sejmowych Liroy nie próżnuje i może się pochwalić szeregiem aktywności zawodowych. Po dłuższej przerwie w 2020 roku ukazała się reedycja kultowego „Alboomu”, czyli jego pierwszego studyjnego projektu, który ujrzał światło dzienne w 1995 roku. Częścią tego krążka jest właśnie hitowy „Scyzoryk”. Według wielu ten numer jest kamieniem węgielnym polskiej muzyki rap. Kolejne muzyczne nowości od kieleckiego rapera już niebawem.
– Muzycznie gram cały czas, w tej chwili przygotowałem całą masę materiału, użyczam się na płytach większości artystów w kraju, szczególnie młodych, przez najbliższe miesiące wyjdzie więc dużo mojego materiału z ich płyt. Ale też wielu z nich nagrywało dla mnie, na moją nową płytę, więc myślę, że w tym roku na pewno się ukaże mój kolejny album – mówi agencji Newseria Lifestyle Liroy.
W związku z promocją nowego albumu, ale nie tylko, bo Liroy ma już w swoim dorobku wiele utworów dobrze znanych fanom jego twórczości, artysta planuje trasę koncertową.
– Zdecydowanie będzie można mnie w tym roku na koncertach zobaczyć i na pewno będzie można kupić moją płytę. Tak że trochę mnie będzie w tym roku muzycznie – mówi.
W najbliższym czasie artysta zaprezentuje się nie tylko na scenie, ale również na dużym ekranie i w nowym projekcie internetowym. Rapera do współpracy zaprosiła m.in. Maria Sadowska, która reżyseruje komedię romantyczną „Miłość na pierwszą stronę”. Zagra on rolę celebryty, który zostaje przyłapany przez paparazzi w pewnej niezręcznej sytuacji.
– Nawet w kinie będzie mnie można zobaczyć, chyba w dwóch produkcjach. Ten rok będzie dziwny, będzie o mnie głośno, bo uruchamiamy też swoją własną telewizję – 24 godziny na dobę, międzynarodową, konopną co prawda, ale lifestyle – mówi Liroy.
Raper nie kryje również satysfakcji z tego, że marka, którą firmuje swoim pseudonimem artystycznym, rozwija się bardzo prężnie. Oprócz produktów konopnych zajmuje się także edukacją dotyczącą działania i możliwości, jakie niesie ze sobą wykorzystanie CBD i medycznej marihuany.
– Teraz cały świat strasznie poszedł w stronę konopi. Ostatnio swoich fanów częściej widzę nawet na różnych spotkaniach konopnych i przy okazji biznesowych spotkań czy sympozjów, również online, niż na koncertach. Dużo z tych ludzi mówi, że są moimi słuchaczami, pytają się o koncerty, tak że bardziej nawet dzisiaj mój show-biznes to jest często konopny biznes. Tak to się pomieszało ostatnio – mówi Liroy.
Czytaj także
- 2025-02-05: Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
- 2025-02-11: Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
- 2025-01-28: Powstała koalicja na rzecz zmniejszenia dopuszczalnego limitu alkoholu u kierowców do 0,0 promila. Jest wniosek o zmiany prawne w tym zakresie
- 2025-01-24: M. Kobosko: Obowiązkiem Europy jest wspieranie białoruskiej opozycji i wolnych mediów. Najgorszym scenariuszem dla Polski jest wchłonięcie Białorusi przez Rosję
- 2025-01-14: Polacy chcieliby głosować elektronicznie. Brakuje woli politycznej i technicznego zaplecza dla takiego rozwiązania
- 2025-01-02: Hazard coraz poważniejszym problemem dla zdrowia publicznego. Najbardziej zagrożone są dzieci
- 2024-12-24: Alicja Węgorzewska: Święta Bożego Narodzenia nie są o Mikołajku, prezentach czy światełkach. W tym czasie trzeba wracać myślami do Betlejem
- 2024-12-23: Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
- 2025-01-08: Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
- 2025-01-16: Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.