Mówi: | Maria Niklińska |
Funkcja: | aktorka |
Maria Niklińska córką Złej Królowej w serii „Ever After High”
Maria Niklińska użyczyła głosu jednej z postaci w serialu „Ever After High”, którego bohaterkami są lalki będące dziećmi słynnych postaci z baśni, takich jak Śpiąca Królewna, Królewna Śnieżka czy Alicja z Krainy Czarów. Dla Niklińskiej to nie pierwsza rola w dubbingu.
Aktorka od kilku lat podkłada głos m.in. w serii bajek „Dzwoneczek”, gdzie wciela się w postać Jelonka. W „Ever After High” jest natomiast Raven Queen, córką Złej Królowej z baśni „Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków”. Jej bohaterka musi przekonać innych, że nie jest tak groźna jak jej matka.
– Kreskówka opowiada o szkole magicznej, której uczniowie są dziećmi postaci z bajek i muszą wybrać swój własny los. Bajka ma bardzo fajne przesłanie, które mówi o tym, że sami jesteśmy odpowiedzialni za naszą przyszłość: to, kim chcemy być i kim się stajemy. Myślę, że to nowoczesne podejście do klasycznych bajek, a moja bohaterka jest Rebelsem, czyli rebeliantką, bo jest córką złej królowej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Maria Niklińska.
Ever After High to nowa linia lalek w ofercie Mattel, której dały początek serialowi webizodowemu, który od maja 2014 jest emitowany również w Polsce. Baśń koncentruje się wokół losów dzieci postaci znanych z najpiękniejszych baśni wszech czasów i pokazuje, że dzieci nie zawsze powielają błędy swoich rodziców. Dubbingowana przez Niklińską Raven z pozoru skazana na bycie klasycznym czarnym charakterem przekonuje się, że sama wybiera swoją przyszłość i przeznaczenie. Niklińska, oprócz podkładania głosu w bajce, objęła patronat nad konkursem związanym z serią „Ever After High”.
– W konkursie znajdzie się bardzo dużo ciekawych i fajnych zdań, bardzo twórczych. Oczywiście nie mogę wszystkich zdradzić, bo nie byłoby elementu zaskoczenia. Powiem tylko, że sama będę brała udział we wszystkich zadaniach, będę dopingowała wszystkich uczestników i uczestniczki. Sama również będę przedstawiała swoje propozycje. Bardzo się w to wciągnęłam i świetnie się bawię – mówi aktorka.
Losy bohaterów serii „Ever After High” można śledzić na oficjalnej stronie marki „EverAfterHigh” w zakładce video.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.