Mówi: | Maria Niklińska |
Funkcja: | aktorka |
Maria Niklińska córką Złej Królowej w serii „Ever After High”
Maria Niklińska użyczyła głosu jednej z postaci w serialu „Ever After High”, którego bohaterkami są lalki będące dziećmi słynnych postaci z baśni, takich jak Śpiąca Królewna, Królewna Śnieżka czy Alicja z Krainy Czarów. Dla Niklińskiej to nie pierwsza rola w dubbingu.
Aktorka od kilku lat podkłada głos m.in. w serii bajek „Dzwoneczek”, gdzie wciela się w postać Jelonka. W „Ever After High” jest natomiast Raven Queen, córką Złej Królowej z baśni „Królewna Śnieżka i siedmiu krasnoludków”. Jej bohaterka musi przekonać innych, że nie jest tak groźna jak jej matka.
– Kreskówka opowiada o szkole magicznej, której uczniowie są dziećmi postaci z bajek i muszą wybrać swój własny los. Bajka ma bardzo fajne przesłanie, które mówi o tym, że sami jesteśmy odpowiedzialni za naszą przyszłość: to, kim chcemy być i kim się stajemy. Myślę, że to nowoczesne podejście do klasycznych bajek, a moja bohaterka jest Rebelsem, czyli rebeliantką, bo jest córką złej królowej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Maria Niklińska.
Ever After High to nowa linia lalek w ofercie Mattel, której dały początek serialowi webizodowemu, który od maja 2014 jest emitowany również w Polsce. Baśń koncentruje się wokół losów dzieci postaci znanych z najpiękniejszych baśni wszech czasów i pokazuje, że dzieci nie zawsze powielają błędy swoich rodziców. Dubbingowana przez Niklińską Raven z pozoru skazana na bycie klasycznym czarnym charakterem przekonuje się, że sama wybiera swoją przyszłość i przeznaczenie. Niklińska, oprócz podkładania głosu w bajce, objęła patronat nad konkursem związanym z serią „Ever After High”.
– W konkursie znajdzie się bardzo dużo ciekawych i fajnych zdań, bardzo twórczych. Oczywiście nie mogę wszystkich zdradzić, bo nie byłoby elementu zaskoczenia. Powiem tylko, że sama będę brała udział we wszystkich zadaniach, będę dopingowała wszystkich uczestników i uczestniczki. Sama również będę przedstawiała swoje propozycje. Bardzo się w to wciągnęłam i świetnie się bawię – mówi aktorka.
Losy bohaterów serii „Ever After High” można śledzić na oficjalnej stronie marki „EverAfterHigh” w zakładce video.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Film
Tomasz Dedek: Trzy dekady temu wziąłem udział w zdjęciach do „Listy Schindlera” Stevena Spielberga. Film był za długi i niestety cały mój wątek wycięli
W „Liście Schindlera” Tomasz Dedek wcielił się w rolę gestapowca. Niestety wątek z jego udziałem został wycięty z filmu. Mimo wszystko aktor cieszy się, że dane mu było współpracować ze Stevenem Spielbergiem, bo to dla niego prawdziwy wirtuoz kina, którego podziwia od wielu lat. Jak wspomina, na planie wiele wymagał, ale nie tworzył niepotrzebnych barier i nie dystansował się, natomiast był niezwykle otwarty i życzliwy.
Gwiazdy
Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały
Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.
Handel
Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie
Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.