Mówi: | Michał Czernecki |
Funkcja: | aktor |
Michał Czernecki: Czuję się dobrze w swoim wieku. Nie cofnąłbym się ani o rok
Aktor w tym roku skończył 45 lat i jak przystało na tę okazję, dzień urodzin spędził w bardzo przyjemny sposób. Jak podkreśla, 4 kwietnia to dla niego szczególna data w kalendarzu, dlatego zawsze stara się odpowiednio ją celebrować. Michał Czernecki zdradza też, że solidny bilans swojego życia zrobił w momencie, kiedy przekraczał „magiczną czterdziestkę”. Niewątpliwie był to dla niego przełomowy czas.
– Czterdzieste piąte urodziny nie były dla mnie wyjątkowo przełomowe, myślę, że ważniejsze były chyba czterdzieste. Jak się przekracza próg 40 lat, jednak zaczynamy zadawać sobie inne pytania niż przed czterdziestką i udzielamy na nie trochę innych odpowiedzi. Dobrze się czuję w swoim wieku i nie cofnąłbym się ani o rok – mówi agencji Newseria Lifestyle Michał Czernecki.
Aktor nie ukrywa, że dzień urodzin ma dla niego szczególne znaczenie. Czyniąc go wyjątkowym, wyraża więc wdzięczność za swoje życie, docenia to, co ma, i snuje plany na kolejne 12 miesięcy.
– Świętuję swoje urodziny, bo to jest moment, który przypomina nam o wdzięczności za to, że tu w ogóle jesteśmy. Bardzo lubię ten dzień, zawsze mam wtedy wolne od pracy i świętuję na swój sposób. Nie zdradzę w jaki – dodaje.
Od 10 listopada Michała Czerneckiego będzie można oglądać w komedii zatytułowanej „Cały ten seks” w serwisie Amazon Prime Video. Na ekranie będzie mu partnerować Katarzyna Warnke. Zagrają małżeństwo borykające się z kryzysem.
Czytaj także
- 2024-11-14: Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-09: Qczaj: Siedem lat temu pod wpływem jesiennej chandry rozpocząłem swoją karierę. Teraz dostaję od życia dużo fajnych niespodzianek
- 2024-10-08: Magda Bereda: Chcę się totalnie poświęcić muzyce. Właśnie Piotr Rubik w Miami, a ja w Warszawie tworzymy wspólną płytę
- 2024-09-24: Firmy dostosowują biura do nowych realiów na rynku pracy. Coraz częściej są miejscem spotkań i budowania relacji
- 2024-09-23: Monika Miller: Troszkę odeszłam z polskiego show-biznesu, bo ja nie do końca do niego pasuję. Na co dzień nie czytam i nie mówię po polsku
- 2024-09-25: Piotr Zelt: Tygodniowo udaje mi się przejechać na rowerze 250–300 kilometrów. Bardzo fajnie to czyści głowę i jest to forma medytacji sportowej
- 2024-09-16: Piotr Zelt: Od października zaczynam wykłady w Warszawskiej Szkole Filmowej. Czasami trafiają się takie grupy, że zastanawiam się, po co oni chcą ten zawód uprawiać
- 2024-10-04: Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
- 2024-09-18: Anna Głogowska: W samym środku lata wyjechałam na wakacje do Egiptu. Temperatura powietrza sięgała 43, a wody 38 stopni
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.