Newsy

Roma Gąsiorowska otwiera szkołę aktorską

2013-11-26  |  09:00
Roma Gąsiorowska najbliższy rok chce poświęcić przede wszystkim na prowadzenie szkoły aktorskiej, która powstała w ramach inicjatywy rozwoju artystycznego i duchowego What A Mystique Place. Docelowo WAMP ma być ośrodkiem, w którym będą się odbywać także warsztaty i zajęcia z jogi. W planach jest również otwarcie kawiarni i butiku z projektami aktorki.

Dla Romy Gąsiorowskiej, absolwentki krakowskiej PWST, otwarcie szkoły aktorskiej jest naturalną konsekwencją jej zawodowego rozwoju, a wręcz misją. Przygotowując warsztaty, aktorka czerpie z własnych doświadczeń i dzieli się z uczniami metodą wypracowaną przez siebie na przestrzeni lat.

– Odpowiedziałam sobie podczas tej całej mojej drogi zawodowej na wiele pytań, tworząc tym samym pewną metodę aktorską, opartą na doświadczeniach moich mistrzów, pedagogów. Kiedy prowadziłam warsztaty z młodymi ludźmi przekonałam się, że ta metoda rzeczywiście daje efekt – mówi aktorka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Kontakt z adeptami sztuki aktorskiej daje Gąsiorowskiej satysfakcję. Odkrywanie młodych talentów stało się jej drugą pasją.

Z powodu natłoku obowiązków projekt WAMP napotkał pewne problemy realizacyjne. Gąsiorowska tłumaczy, że przyszły rok planuje poświęcić przede wszystkim pracy nad szkołą. Na pozostałe inicjatywy WAMP będziemy musieli poczekać co najmniej rok.

– Zbieram ludzi, którzy będą mogli ze mną to tworzyć. Chcę to zrobić na jeszcze większą skalę i stworzyć takie miejsce, które będzie ważnym ośrodkiem rozwoju na mapie Warszawy – mówi Roma Gąsiorowska.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.