Mówi: | Weronika Książkiewicz |
Funkcja: | aktorka |
Weronika Książkiewicz intensywnie uczy się włoskiego do roli w filmie
Weronika Książkiewicz pracuje nad nowym projektem filmowym. Aktorka nie chce zdradzać szczegółów, przyznaje jednak, że jest to dla niej duże wyzwanie. Do nowej roli zaczęła się intensywnie uczyć języka włoskiego.
Weronika Książkiewicz nie ukrywa, że projekt, do którego się przygotowuje, jest dla niej bardzo stresujący.
– Ja się z tego bardzo cieszę, ale to jest też bardzo duże wyzwanie i jeszcze takiego przed sobą nie miałam. Nie chcę się chwalić, najpierw chcę zrobić fajną rolę, a potem będę o tym opowiadać – mówi Weronika Książkiewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda kilkakrotnie przyznała w wywiadach, że marzy o zagraniu w filmie lub serialu rosyjskim. Wszystko wskazuje jednak, że nowy projekt filmowy związany będzie z Włochami, a nie Rosją. Gwiazda zdradziła bowiem, że do tej roli zaczęła się intensywnie uczyć języka włoskiego.
– Uczę się zupełnie od podstaw od dwóch tygodni i teraz to jest dla mnie priorytet. To mój trzeci język: jest polski, jest rosyjski, a teraz włoski – mówi Weronika Książkiewicz.
Aktorka urodziła się w Moskwie, jej ojciec jest Rosjaninem. Książkiewicz biegle mówi po rosyjsku, uczy tego języka nawet swojego synka Borysa. Od dłuższego czasu uczy się także angielskiego.
Czytaj także
- 2024-10-29: Trudno gojące się rany to problem miliona Polaków. System ochrony zdrowia go bagatelizuje
- 2024-10-07: Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne
- 2024-08-14: Długie korzystanie ze smoczka jest związane z ograniczonym zasobem słownictwa u dzieci. Logopedzi zwracają też uwagę na inne problemy
- 2024-08-08: Wysoka jakość snu w weekend pozytywnie wpływa na pracowników przez kolejny tydzień. Odsypianie „na zapas” utrudnia jednak powrót do obowiązków
- 2024-07-12: Coraz wyższy poziom imigracji w Polsce nie zrównoważy mniejszej liczby urodzeń. Najszybciej będą się wyludniać wsie i mniej atrakcyjne miasta
- 2024-06-19: Wysokie temperatury zagrażają zwierzętom domowym. Narażone są na udary cieplne i poparzenia
- 2024-07-08: Polskie prawo nie zakazuje trzymania psów na uwięzi. Nowy projekt ustawy proponuje bardziej restrykcyjne przepisy
- 2024-05-22: Siedzący tryb życia sprzyja garbieniu się. Polacy opracowali koszulkę pomagającą zachować prawidłową postawę ciała
- 2024-05-15: Za blisko 80 proc. produkcji półprzewodników odpowiada Azja. Planowana inwestycja Intela w Polsce to jeden z kroków do zwiększenia autonomii UE w zakresie dostaw [DEPESZA]
- 2024-04-25: Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.