Newsy

Finalista „X Factora” Filip Mettler: nie oczekiwałem przyjaźni od Kuby Wojewódzkiego

2014-02-24  |  07:10
Filip Mettler, który był faworytem Kuby Wojewódzkiego w trzeciej edycji show „X Factor”, nigdy nie oczekiwał od niego wsparcia po zakończeniu programu. Przyznaje jednak, że zawsze może zadzwonić do jurora. Mettler właśnie promuje swój najnowszy singiel „Wiary ślad".

Znajomość Filipa Mettlera z Kubą Wojewódzkim jest dziś okazjonalna.

Nie będę owijał w bawełnę. Nie wpadamy do siebie na herbaty i kawy. Nie widziałem się z nim od wielu miesięcy, ale wiem, że jak mam coś ważnego, to mogę do niego zadzwonić, mam do niego numer. To nie jest tak, że teraz już nie odbiera telefonów – mówi  Filip Mettler.

Wokalista tłumaczy również, że nigdy nie oczekiwał od jurora szczególnego wsparcia i nie wie, dlaczego ludzie myślą, że był pupilkiem Kuby Wojewódzkiego.

Gdyby Kuba, Tatiana i Czesław mieli wszystkich wspierać, pomagać, to musieliby porzucić swoje kariery i po prostu ładować tylko to, co mogą w innych – tłumaczy jurorów były uczestnik „X Factor”. – Można spodziewać się czasami czegoś innego, że będzie wielka przyjaźń. Może czasami w niektórych wypadkach w innych programach albo z innymi ludźmi tak wychodzi. Ale ja akurat nie oczekiwałem tego.

Filip Mettler był jednym z pięciu uczestników trzeciej edycji  „X Factora”, którzy przed wielkim finałem trafili do jurorskiego domu Kuby Wojewódzkiego. Media pisały, że jest ulubieńcem showmana, bo ten pisał na swoim facebookowym profilu „Zapamiętajcie nazwisko Filip Mettler. Wkrótce będziecie je często wymieniać :)”. Wokalista nie doszedł do ścisłej czołówki i odpadł jako trzeci. Jednak pozostał w świecie show-biznesu. Zaraz po programie nagrał piosenkę „Twoje życie”, a obecnie promuje utwór „Wiary ślad”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.