Newsy

Gosia Andrzejewicz: Na moim Instagramie nie chcę mieć zdjęć, na których wyglądam niekorzystnie. Każdy może tworzyć własny wizerunek

2020-09-24  |  06:16

Wokalistka na początku sierpnia opublikowała na swoim profilu na Instagramie zdjęcie z planu programu telewizyjnego „Twoja twarz brzmi znajomo”. Post wywołał falę negatywnych komentarzy. Obserwatorzy zarzucali artystce, że przesadziła z retuszem i nie wygląda naturalnie. Gosia Andrzejewicz tłumaczy, że wizerunek jest kwestią gustu i własnych decyzji. W konsekwencji nikt nie powinien narzucać innym swojego zdania.

Piosenkarka podkreśla, że tak jak większość użytkowników aplikacji używa jedynie ogólnodostępnych metod obróbki. Efekt bardzo się jej podoba, więc nie zamierza tego zmieniać. Zaznacza, że hejt był nieuzasadniony i niesłuszny.

– Życzyłabym sobie, żeby w internecie było jak najwięcej miłych rzeczy. Jeśli nawet myślimy coś złego o drugiej osobie, nie mówmy jej tego, bo to powoduje jedynie negatywne odczucia i rozprzestrzenianie się zła. W moim przypadku post, który nic złego nie przedstawiał, wywołał burzę i falę hejtu dotyczącą tego, że przerabiam zdjęcia. Nie robię tego, po prostu korzystam z filtrów, które na Instagramie dostępne są dla wszystkich użytkowników – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Gosia Andrzejewicz.

Wokalistka przyznaje, że zmagała się z hejtem na początku kariery. Otrzymywała wówczas wiele nagród muzycznych, a media rozpisywały się na jej temat. Tłumaczy, że sukces prowokuje zazdrosne osoby i sprawia, że stają się złośliwe. Zdaniem Gosi Andrzejewicz hejt obecnie do niej powrócił, ponieważ zgodziła się na udział w programie i znów zrobiło się o niej głośno. Tłumaczy, że nie zamierza jednak rezygnować z drogi, jaką obrała.

– Na moim Instagramie nie chcę mieć zdjęć, na których wyglądam niekorzystnie. Lubię ładne rzeczy, maluję się i uważam, że każdy może tworzyć własny wizerunek. Jeśli komuś podobają się osoby, które się nie malują i nie używają filtrów, ma do tego prawo. Powinien odwiedzać takie profile. Jednak nie może hejtować innych – zwraca uwagę.  

Gosia Andrzejewicz tłumaczy, że ma do siebie dystans. Zamierza jednak reagować, gdy ludzie przesadzają i obrażają ją publicznie. Wokalistka dziwi się, że pandemia nie wywołała w społeczeństwie refleksji na temat wzajemnej życzliwości.  

– Nie mam nic przeciwko żartom, bo lubię się śmiać i często śmieję się z samej siebie. Wszystko jednak ma swoje granice. Należy wiedzieć, kiedy zakończyć żart, żeby nie wywołał lawiny hejtu. Nie boję się negatywnych komentarzy, często na nie odpisuję. Natomiast chciałabym, żeby internet był dobrym i przyjaznym miejscem. W konsekwencji, jeśli nie mam do powiedzenia nic dobrego o innej osobie, milczę. Najlepiej jest jednak mówić miłe rzeczy, bo to sprawia radość – zaznacza.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Uroda

Grażyna Szapołowska: Choć się starzejemy, to nasze serce nie powinno mieć zmarszczek. Chcę zachęcać kobiety, żeby korzystały z życia i były szczęśliwe same dla siebie

Aktorka chce udowodnić kobietom, że w swoim życiu można bardzo wiele zmienić, jeśli się tylko tego chce. Trzeba tylko uwierzyć w siebie, w swoje możliwości i pozbyć się blokad, które utrudniają rozwój i funkcjonowanie. Jako ambasadorka Fundacji „Serce nie ma zmarszczek” pomaga w budowaniu społeczności kobiet, które chcą inspirować, motywować i wspierać inne panie w drodze do źródeł swojej wewnętrznej energii. Grażyna Szapołowska przekonuje, że każda z nas jest niepowtarzalna i ma bardzo wiele do zaoferowania zarówno sobie samej, jak i całemu światu.

Seriale

Daria Zawiałow nagrała cover przeboju Haliny Frąckowiak „Serca gwiazd”. „Praca nad coverem jest trudniejsza niż nad swoim autorskim utworem”

Piosenka promuje najnowszą produkcję Playera „Pajęczyna” z Joanną Kulig w roli głównej. „Serca gwiazd” w interpretacji Darii Zawiałow to utwór łączący w sobie nowoczesność z klimatem lat 80. Wokalistka podkreśla, że interpretacja przeboju Haliny Frąckowiak we współczesnej aranżacji ma zupełnie inny wydźwięk niż oryginał.

Media i PR

Hybrydowa formuła może zdominować rynek konferencji i spotkań również po pandemii. Do nowych realiów przekonali się zarówno organizatorzy, jak i dziennikarze

Branża eventowa jest jedną z tych, które najbardziej ucierpiały w wyniku pandemii COVID-19. Kiedy większość wydarzeń została odwołana ze względu na reżim sanitarny, branża ekspresem przeniosła się do online’u, a agencje i ich klienci przeszli przyspieszony kurs digitalizacji. Z raportu „Digital Event 2020/21” wynika, że największą popularnością cieszyły się realizowane w formule online webinary, szkolenia i konferencje. Choć część z nich prawdopodobnie zostanie utrzymana w tym formacie także po wygaszeniu pandemii, to organizatorzy chętnie wracają do tradycyjnych spotkań.