Newsy

Agata Młynarska: Moja książka to bestseller. Dostaję wiele listów od czytelników

2015-03-13  |  06:55

Książka „Pyszna zmiana, czyli moje życie bez glutenu”, której współautorką jest Agata Młynarska, stała się bestsellerem i wydawnictwo planuje jej dodruk. Dziennikarka zdradza także, że dostaje mnóstwo listów z podziękowaniami od czytelników, którzy dzięki publikacji zdiagnozowali swoje choroby. Książka została wydana 19 listopada ub.r. przez Burda Publishing Polska.

Ogromnie się cieszę, że książka się podoba. Mam takie poczucie, że przynajmniej do czegoś się przydałam – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Agata Młynarska.

„Pyszna zmiana, czyli moje życie bez glutenu” to poradnik o tym, jak zdrowo żyć. Agata Młynarska namawia do tego, by badać się w kierunku nietolerancji pokarmowej na gluten i laktozę, bo niezdiagnozowanie problemu może prowadzić do ogólnego złego samopoczucia, m.in. bólów brzucha, wymiotów, osłabienia organizmu.

Dziennikarka w książce opisuje swoje doświadczenia. Nietolerancję na gluten i laktozę lekarze wykryli u gwiazdy dopiero we wrześniu 2013 r., tymczasem Agata Młynarska już w dzieciństwie wiele razy źle się czuła, często bolał ją brzuch. Po diagnozie zmieniła nawyki żywieniowe i zaczęła prowadzić zdrowy tryb życia, m.in. jeść regularnie i świadomie. Oprócz Agaty Młynarskiej książkę „Pyszna zmiana, czyli moje życie bez glutenu” pisały także gastrolog prof. Grażyna Rydzewska, dietetyczka Agnieszka Pęksa i mistrzyni gotowania Ewa Olejniczak, które zawarły w niej porady zdrowotne, analizy diet i przepisy.

Agata Młynarska po swoim sukcesie pisarskim nie zamierza jednak w najbliższym czasie napisać kolejnej książki.

–  Nie mam czasu na pisanie książek. Tę mogłam napisać, bo przez bardzo długi czas byłam w domu, chorowałam, a tego sobie nie życzę – mówi.

Obecnie dziennikarka jest gospodynią codziennego programu publicystycznego „Świat się kręci” w TVP 1.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.