Newsy

Agnieszka Dygant: dzięki „Prawu Agaty” studenci zdają egzaminy na piątki

2014-02-10  |  07:15
Agnieszka Dygant wraca na antenę TVN z nowym sezonem „Prawa Agaty”. Aktorka cieszy się, że postać Agaty Przybysz stanowi inspirację dla Polek. Aktywna, niezależna bohaterka pozwala młodym kobietom uwierzyć we własne możliwości i spróbować swoich sił w zawodzie prawnika. 

Ostatnio spotkałam młodą dziewczynę, która bardzo mi dziękowała. Powiedziała, że dzięki naszemu serialowi zdała na piątkę sesję. Byłam też na spotkaniu z młodymi prawnikami w BUW-ie i wiem, że oni śledzą ten serial i dla nich ta postać jest interesująca. Pozytywnie do „Prawa Agaty” nastawiona jest również najważniejsza prawniczka w TVN. Cieszę się, że serial się podoba, że Agata przypomina żywą, prawdziwą postać – mówi Agnieszka Dygant agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

W 5. sezonie serialu nie zabraknie skomplikowanych spraw, na czele z tajemniczym morderstwem, a także zawirowań miłosnych.

 – Staramy się zaskoczyć widzów czymś fajnym. Wymyślamy coraz bardziej skomplikowane wyzwania zawodowe dla Agaty. Oczywiście powróci ten cudowny wątek seksualno-erotyczny z kolegą Dębskim. Chociaż śmieję się, że już nikt nie wierzy w ten romans. Po czterech sezonach „gonienia króliczka” w końcu „króliczek” został dopadnięty – mówi Agnieszka Dygant.

Premiera 5. sezonu „Prawa Agaty” odbędzie się we wtorek 4 marca o 21.30 w TVN.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.