Mówi: | Agnieszka Hyży |
Funkcja: | dziennikarka, prezenterka telewizyjna |
Agnieszka Hyży: "Przepis na ślub" traktuję jako program telewizyjny, wyższy jakością niż zwykłe filmiki na Youtube
Prezenterka chce znaleźć dla siebie miejsce w internecie. Ruszyła z nowym projektem "Przepis na ślub", dostępnym wyłącznie w sieci. Gwiazda traktuje go jako program telewizyjny dostarczający internautom treści wysokiej jakości. Rozwój kanału jest jej priorytetem na najbliższe miesiące, choć w planach ma także inne projekty m.in. poradnik w formie kalendarza dla kobiet przygotowujących się do ślubu oraz pierwsze w Polsce zjazdy weekendowe panien młodych.
Agnieszka Hyży od dwóch lat współpracuje z największą ślubną platformą internetową w Polsce. W końcu listopada ruszył kolejny projekt gwiazdy związany z tą marką, jakim jest "Przepis na ślub". W jego ramach na platformie YouTube Agnieszka Hyży publikuje kilkunastominutowe filmiki, w których wraz z zaproszonymi gośćmi porusza kwestie związane z organizacją ślubu, sezonowymi trendami oraz inspiracjami dla przyszłych panów i panien młodych. Gwiazda określa swój nowy projekt mianem kanału telewizyjnego w internecie.
– Z racji moich doświadczeń i tego jak ja uczyłam się mediów poprzez telewizję, chciałabym też znaleźć swoje miejsce w internecie, ale jednak dostarczając tej jakości trochę wyższej, rozmów trochę lepszych, bardziej potraktować to jako program telewizyjny, aniżeli takie zwykłe filmiki na Youtube – mówi Agnieszka Hyży agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Prezenterka zdaje sobie sprawę, że internet rządzi się swoimi prawami i wymaga innych jakości niż telewizja. Ma jednak nadzieję, że jej projekt spodoba się internautom. Podkreśla też, że nie jest to jej samodzielne dzieło - po kilku latach pracy w telewizji, marketingu i biznesie ślubnym zgromadziła wokół siebie spore grono współpracowników, którzy pomagają wprowadzać jej marzenia w życie. Nie traktuje "Przepisu na ślub" jako własnego sukcesu, wie bowiem ile pracy w jego powstawanie wkładają członkowie jej ekipy.
– Ja jestem trochę rozkrokiem w wielu branżach, tu jest telewizja, tu są media, tu jest też moja rodzina, której się staram poświęcać bardzo dużo czasu, a niektórzy ludzie są dedykowani do poszczególnych projektów w moim otoczeniu, więc ja im jestem wdzięczna za to, że pomagają mi realizować te moje autorskie projekty i potem je świetnie prowadzą dalej – mówi Agnieszka Hyży.
Rozwój kanału internetowego jest dla gwiazdy priorytetem na najbliższe miesiące, ma też jednak inne plany zawodowe. W 2019 roku będzie brała udział w przygotowaniu pierwszych w Polsce bridecampów – targów ślubnych w nowej formule, wydaniu poradniko-kalendarza dla przyszłych żon, oraz organizacji dużej międzynarodowej imprezy o tematyce ślubnej. Agnieszka Hyży podkreśla, że w ostatnich latach branża weddingowa w Polsce bardzo mocno się rozwinęła – Polacy przeznaczają coraz więcej środków na organizację wesela, a firmy ślubne oferują usługi na niezwykle wysokim poziomie.
– Też Zachód zaczął nas dostrzegać. Jeżeli chodzi np. o dekoracje i scenografie ślubne, to jesteśmy absolutnie jednymi z lepszych w Europie, oczywiście nie porównujemy się do królewskich ślubów, natomiast to, co nasze florystyczne firmy potrafią robić na ślubach, to jest wielkie wow i oni chcą też przyjechać do Polski i spotkać się z naszymi – mówi Agnieszka Hyży.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy
Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Muzyka
Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytm’n’bluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.
Farmacja
Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.