Mówi: | Agnieszka Hyży |
Funkcja: | dziennikarka, prezenterka telewizyjna |
Agnieszka Hyży: "Przepis na ślub" traktuję jako program telewizyjny, wyższy jakością niż zwykłe filmiki na Youtube
Prezenterka chce znaleźć dla siebie miejsce w internecie. Ruszyła z nowym projektem "Przepis na ślub", dostępnym wyłącznie w sieci. Gwiazda traktuje go jako program telewizyjny dostarczający internautom treści wysokiej jakości. Rozwój kanału jest jej priorytetem na najbliższe miesiące, choć w planach ma także inne projekty m.in. poradnik w formie kalendarza dla kobiet przygotowujących się do ślubu oraz pierwsze w Polsce zjazdy weekendowe panien młodych.
Agnieszka Hyży od dwóch lat współpracuje z największą ślubną platformą internetową w Polsce. W końcu listopada ruszył kolejny projekt gwiazdy związany z tą marką, jakim jest "Przepis na ślub". W jego ramach na platformie YouTube Agnieszka Hyży publikuje kilkunastominutowe filmiki, w których wraz z zaproszonymi gośćmi porusza kwestie związane z organizacją ślubu, sezonowymi trendami oraz inspiracjami dla przyszłych panów i panien młodych. Gwiazda określa swój nowy projekt mianem kanału telewizyjnego w internecie.
– Z racji moich doświadczeń i tego jak ja uczyłam się mediów poprzez telewizję, chciałabym też znaleźć swoje miejsce w internecie, ale jednak dostarczając tej jakości trochę wyższej, rozmów trochę lepszych, bardziej potraktować to jako program telewizyjny, aniżeli takie zwykłe filmiki na Youtube – mówi Agnieszka Hyży agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Prezenterka zdaje sobie sprawę, że internet rządzi się swoimi prawami i wymaga innych jakości niż telewizja. Ma jednak nadzieję, że jej projekt spodoba się internautom. Podkreśla też, że nie jest to jej samodzielne dzieło - po kilku latach pracy w telewizji, marketingu i biznesie ślubnym zgromadziła wokół siebie spore grono współpracowników, którzy pomagają wprowadzać jej marzenia w życie. Nie traktuje "Przepisu na ślub" jako własnego sukcesu, wie bowiem ile pracy w jego powstawanie wkładają członkowie jej ekipy.
– Ja jestem trochę rozkrokiem w wielu branżach, tu jest telewizja, tu są media, tu jest też moja rodzina, której się staram poświęcać bardzo dużo czasu, a niektórzy ludzie są dedykowani do poszczególnych projektów w moim otoczeniu, więc ja im jestem wdzięczna za to, że pomagają mi realizować te moje autorskie projekty i potem je świetnie prowadzą dalej – mówi Agnieszka Hyży.
Rozwój kanału internetowego jest dla gwiazdy priorytetem na najbliższe miesiące, ma też jednak inne plany zawodowe. W 2019 roku będzie brała udział w przygotowaniu pierwszych w Polsce bridecampów – targów ślubnych w nowej formule, wydaniu poradniko-kalendarza dla przyszłych żon, oraz organizacji dużej międzynarodowej imprezy o tematyce ślubnej. Agnieszka Hyży podkreśla, że w ostatnich latach branża weddingowa w Polsce bardzo mocno się rozwinęła – Polacy przeznaczają coraz więcej środków na organizację wesela, a firmy ślubne oferują usługi na niezwykle wysokim poziomie.
– Też Zachód zaczął nas dostrzegać. Jeżeli chodzi np. o dekoracje i scenografie ślubne, to jesteśmy absolutnie jednymi z lepszych w Europie, oczywiście nie porównujemy się do królewskich ślubów, natomiast to, co nasze florystyczne firmy potrafią robić na ślubach, to jest wielkie wow i oni chcą też przyjechać do Polski i spotkać się z naszymi – mówi Agnieszka Hyży.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę
Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.
Konsument
Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.
Podróże
Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.