Newsy

Anita Sokołowska w grudniu wraca na plan "Przyjaciółek"

2013-12-04  |  08:10
Ruszyły zdjęcia do trzeciej serii "Przyjaciółek". W grudniu do ekipy dołączy Anita Sokołowska. Przerwa w zdjęciach spowodowana była ciążami trzech z czterech aktorek grających główne postacie.

– Zgodnie z umową w grudniu wchodzę na plan. Teraz mamy próby i przymiarki – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anita Sokołowska. 

Aktorka ujawnia, że w kolejnym, trzecim już sezonie serialu będzie się dużo działo. Bohaterka, w którą się wciela pracoholiczka, a dawniej zatwardziała singielka Zuza, teraz znów będzie zaangażowana uczuciowo w relację z jej telewizyjnym partnerem Wojtkiem.

– Zuza znajdzie trochę stabilizacji w uczuciach, oczywiście nie do końca, bo będzie je prowadziła tak po swojemu, czyli z Leszkiem Żurkiem, który gra mojego partnera w serialu. Będziemy się też lubić, czubić, przekomarzać, kłócić, ale przede wszystkim chyba kochać  zdradza aktorka.

Zdjęcia do poprzedniej serii serialu skończyły się wcześniej niż planowano ze względu na to, że podczas ubiegłego sezonu trzy główne aktorki Anita Sokołowska, Joanna Liszowska i Małgorzata Socha zaszły w ciążę. Teraz wszystkie świeżo upieczone mamy oraz Magdalena Stużyńska, czwarta z "Przyjaciółek" wracają do pracy. Trzecia seria serialu pojawi się w wiosennej ramówce Polsatu.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.