Newsy

Anita Sokołowska: wizyta u fryzjera jest dla mnie wydarzeniem

2013-12-09  |  08:20
Mówi:Anita Sokołowska
Funkcja:aktorka
  • MP4
  • W życiu Anity Sokołowskiej sporo się teraz dzieje. Wolny czas pochłania jej przede wszystkim opieka na trzymiesięcznym synkiem i nadrabianie zaległości na planach seriali. Doskonałą odskocznią od codziennych obowiązków są dla aktorki wizyty w salonie fryzjerskim.

    Anita Sokołowska przyznaje, że każdorazowa wizyta w salonie fryzjerskim działa na nią jak terapia uspokajająca: poprawia humor, odpręża i wycisza. Zdaniem aktorki dobry fryzjer jest jak dobry psycholog. Dlatego w nawale obowiązków zawsze stara się znaleźć czas, by zrelaksować się właśnie w ten sposób.

    – Czasami lubię sobie przyjść do fryzjera pogadać, ale bardzo często lubię też, żeby to był taki czas dla mnie, bo w tym chaosie dnia codziennego, takie zaplanowanie sobie wyjścia do fryzjera jest dużym wydarzeniem – mówi agencji Newseria Lifestyle Anita Sokołowska.

    Rozmowa z fryzjerem niewątpliwie poprawia samopoczucie. Na doskonały nastrój wpływają również odpowiednio ścięte, ułożone i ufarbowane włosy. Ale oprócz profesjonalizmu i fachowej rady, Anita Sokołowska ceni sobie u fryzjerów jeszcze jedną cechę.

    – Ja lubię fryzjerów cichych. Takich, z którymi jeśli nie chce to nie gadam i oni to rozumieją, że ja nie mam teraz ochoty na plotki, przeżywanie jakichś różnych informacji – zdradza aktorka.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Transport

    Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

    W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

    Handel

    Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

    Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.