Newsy

Anna Piszczałka ostatnie dwa miesiące chodziła na pokazach w Mediolanie

2013-11-20  |  10:00
Anna Piszczałka ostatnie dwa miesiące spędziła w Mediolanie, gdzie pracowała jako modelka. Pozowała do sesji zdjęciowych, chodziła po wybiegu. Efekty jej pracy publikowane będą we włoskich magazynach. W Polsce będzie można je zobaczyć na Facebooku gwiazdy.

Anna Piszczałka zasłynęła głównie dzięki programowi "Top model. Zostań modelką". Modelka dotarła do finału pierwszej edycji programu i postanowiła na stałe związać się z modą. W rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Piszczałka wyznała, że przez ostatnie dwa miesiące pracowała we Włoszech. Nie była to jednak praca z największymi fotografami i projektantami branży modowej. Modelka postawiła na rozbudowanie swojego portfolio.

Sesje nie były do znanych magazynów, bardziej tak pod kątem i dla mnie do portfolio, dla fotografa w kwestii doświadczenia – przyznała Piszczałka.

Modelka we Włoszech chodziła również po wybiegu, jednak nie na pokazach mody znanych na całym świecie projektantów.

Dużo pracowałam, jestem zadowolona – podsumowuje wyjazd Piszczałka.

Efekty pracy modelki w Mediolanie można zobaczyć na Facebooku.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.