Mówi: | Anna Popek |
Funkcja: | dziennikarka |
Anna Popek Kobietą Sukcesu Śląska
Międzynarodowe Forum Kobiet przyznało Annie Popek tytuł Kobiety Sukcesu Śląska 2013 roku za osiągnięcia ponadregionalne. W tym roku nagrodę wręczono po raz drugi. Kandydatki do tytułu Kobiety Sukcesu zgłoszone zostały przez lokalne media, samorządy i regionalne organizacje społeczne. Spośród nich wybrana została Złota Dziesiątka – dziesięć kobiet, które szczególnie przyczyniły się do rozwoju i promocji Śląska.
– To były panie zajmujące się działalnością charytatywną albo organizujące fantastycznie życie lokalnych społeczności. Są to więc fajne babki, które działają z werwą, z klasą, a potrafią przy tym zachować normalność, kobiecość i mieć też udane życie rodzinne – opowiada Anna Popek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Dziennikarka uważa, że to właśnie doborowe towarzystwo tak wyjątkowych kobiet sprawia, że nagroda ta ma dla niej tak szczególne znaczenie.
– Urodziłam się w Bytomiu, wychowałam się na Śląsku i mam szczególną estymę do ludzi stamtąd, a do kobiet zwłaszcza. To są takie baby, które są pracowite, ale nie są pracoholiczkami, które są rzeczowe, ale potrafią być serdeczne, które są gospodarne, a nie są skąpe. Więc mają sumę zalet, których myślę, że trudno szukać w takim stężeniu gdzie indziej – mówi Anna Popek.
Międzynarodowe Forum Kobiet przyznaje nagrody także mężczyznom. Statuetki „Duża Buźka” trafiają do panów, którzy odznaczają się pasją życia, odwagą i konsekwencją w realizacji planów oraz angażują się w działalność społeczną. W 2013 roku laureatem nagrody został Jerzy Buzek.
Anna Popek otrzymała także medal Dziedzictwa Kresów Wschodnich za działalność na rzecz promocji kultury Kresów Wschodnich.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.