Mówi: | Anna Popek |
Funkcja: | dziennikarka |
Anna Popek spadła z konia podczas wakacji
– Wsiadłyśmy w Lutowiskach na konia i po trzech dniach zeszłyśmy z tego konia. Troszkę oczywiście przesadzam, bo były przerwy na wypoczynek i na sen, ale cały dzień w siodle. Jeździłyśmy od punktu do punktu. Spałyśmy w takich kolibach, w schroniskach dawnych albo w takich gospodarstwach agroturystycznych. Jadłyśmy to, co na ognisku można było przygotować albo to, co ze sobą miałyśmy, wiozłyśmy przytroczone do siodła. Naprawdę bieszczadzka przygoda taka jak z powieści przygodowych, które czytałam w młodości. Wspaniały wyjazd – zachwyca się dziennikarka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Popek od lat jeździ na wczasy do miejscowości Gołubie koło Kościerzyny (Kaszuby). Podczas dwutygodniowych wczasów poddaje się diecie doktor Ewy Dąbrowskiej, czyli nie je nic poza owocami i warzywami. Z jadłospisu znikają używki, kawa, herbata, czerwone wino. Dziennikarka przyznaje, że po takim wypoczynku czuje się zregenerowana i oczyszczona. Popek zachęca także do kąpieli w źródłach wody siarkowej, które odkryła stosunkowo niedawno:
– W Busku i w Solcu są fenomenalne źródła wody siarkowej. I byłam w Solcu w takim hotelu, w którym właśnie są te bardzo bogate w siarkę wody, moczyłam się, codziennie kąpiele siarkowe, codziennie kriokomora, codziennie takie zajęcia sportowo-rekreacyjne, dobra dieta. Zauważyłam, że jest poprawa, jeżeli chodzi o skórę, o cerę, o wygląd całej postaci i o organizm – mówi Anna Popek.
W te wakacje Popek pojechała z córkami na Rodos (Grecja). Panie uczyły się tam sportów wodnych, dziennikarka windsurfingu, córki kitesurfingu.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.