Newsy

Anna Samusionek zagra prostytutkę w komedii seksualnej „Love Boutique”

2014-05-02  |  07:00
Anna Samusionek pracuje obecnie nad spektaklem „Love Boutique”, opisywanym jako komedia seksualna. Aktorka wcieli się w podwójną rolę: skromnej kobiety przychodzącej do sex shopu oraz luksusowej prostytutki. Premiera odbędzie się pod koniec maja w Gdańsku oraz Warszawie. Aktorka trafiła do projektu dzięki Robertowi Kudelskiemu, z którym współpracuje w serialu „Na Wspólnej”.

Szykuję się do trochę erotycznego spektaklu „Love Boutique”, w nowej odsłonie, ze mną. Wcześniej tę postać grała Olga Borys, a w tej chwili ja wchodzę w ten spektakl. Myślę, że mimo wszystko będzie to troszeczkę inne przedstawienie, bo każda z nas jest inna – mówi Anna Samusionek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

„Love Boutique” opowiada o bohaterach, którzy spotykają się w sex shopie, a także o biznesmenie odwiedzającym ekskluzywną prostytutkę. Anna Samusionek wciela się w dwie role.

To są dwie jednoaktówki i w każdej będę inną osobą. W pierwszej jest to kobieta, która przychodzi do sklepu z gadżetami erotycznymi. Moja bohaterka jest teoretycznie bardzo poukładana i zapięta na ostatni guzik, ale w pewnym momencie pokazuje zupełnie inne oblicze. A w drugiej części będę luksusową prostytutką – mówi Samusionek.

Premiera sztuki odbędzie się 26 maja w Gdańsku i 28 maja w Warszawie.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.