Newsy

Anna Wendzikowska o spotkaniu z Bradem Pittem: amerykańskie gwiazdy mają więcej pokory i profesjonalizmu

2014-10-06  |  06:55
Mówi:Anna Wendzikowska
Funkcja:dziennikarka, aktorka
  • MP4
  • Anna Wendzikowska jako jedna z nielicznych polskich dziennikarek miała okazję spotkać się niedawno z Bradem Pittem. Dla niej możliwość przeprowadzenia wywiadu z idolem z czasów młodości była spełnieniem zarówno osobistego, jak i zawodowego marzenia. Według Wendzikowskiej Pitt jest niezwykle skromny i serdeczny oraz ma dużo więcej pokory niż niejedna polska gwiazda.

    Dziennikarka spotkała się z Pittem tuż po tym, kiedy do sieci dotarła informacja, że aktor poślubił swoją długoletnią partnerkę Angelinę Jolie. Wendzikowska wraz z grupa międzynarodowych dziennikarzy czekających na spotkanie z aktorem była jedną z pierwszych osób, które dostrzegły na palcu gwiazdora obrączkę.

    – To był moment, kiedy w internecie po raz pierwszy pojawiła się informacja, że Brad Pitt i Angelina Jolie wzięli ślub. Miałam wrażenie, że jestem w oku cyklonu i na gorąco wszystko widzę, śledzę i komentuję. Byliśmy razem z kolegami dziennikarzami pierwszymi osobami, które zobaczyły tę obrączkę u niego na palcu. Było to bardzo zabawne, bo do wszystkich moich znajomych dzwonili z mediów z ich krajów, wypytując o wszystkie możliwe szczegóły, żeby móc zamieścić komentarz na gorąco – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Wendzikowska.

    Brad Pitt to jeden z najbardziej cenionych przez Wendzikowską aktorów oraz jej idol z czasów, kiedy jako nastolatka oglądała przełomowe filmy z jego udziałem: „Thelmę i Louise”, „Siedem” czy „Joe Black”. Spotkanie z nim było dla dziennikarki bardzo emocjonalnym przeżyciem.

    – Kiedy przeprowadza się wywiad z kimś, kto jest bliski sercu, to jest to coś bardzo surrealistycznego. Z jednej strony gdzieś człowiek ma ochotę zachować profesjonalizm, zadać pytania, spełnić swoje zadanie, a z drugiej strony odzywa się w nim ten nastolatek i który mówi: „Jezu, Brad Pitt!”. I miałam takie kilka sekund, kiedy popatrzyłam na niego i wszystko się zatrzymało. Musiałam się opanować – mówi dziennikarka.

    Po skończonym wywiadzie Wendzikowska zdecydowała się jednak przytulić do ukochanego aktora. Zrobiła sobie z nim również zdjęcie, które zamieściła na swoim profilu na Instagramie.

    Według relacji dziennikarki Brad Pitt jest niezwykle ciepłą i otwartą osobą, która starała się z każdym z rozmówców nawiązać osobistą relację. Wendzikowska uważa, że amerykańscy aktorzy mają do siebie dużo większy dystans niż niektóre polskie gwiazdy.

     Mają więcej pokory i profesjonalizmu. Nie wiem, czy to jest tak, że oni rzeczywiście myślą tak dobrze o wszystkich dookoła i nie wywyższają się, czy tylko rozumieją, że to dobrze robi ich wizerunkowi, żeby sprawiać takie wrażenie. Ale to tak naprawdę nie ma znaczenia. Bo z punktu widzenia dziennikarza, który idzie tam, żeby zrobić dobry wywiad, obydwu stronom powinno na tym zależeć, żeby ten wywiad był dobry. Mnie nie obchodzi, czy ta osoba rzeczywiście mnie lubi, czy rzeczywiście chce być dla mnie miła – mówi Wendzikowska.

    Filmografię Brada Pitta zamyka „Furia” w reżyserii Davida Ayera. Film trafi na ekrany polskich kin 24 października.

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

    Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

    Media i PR

    Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

    Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

    Moda

    Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

    Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.