Newsy

Anna Wendzikowska pisze książkę o polskiej Bridget Jones na emigracji

2013-11-26  |  09:05
Mówi:Anna Wendzikowska
Funkcja:dziennikarka
  • MP4

    Anna Wendzikowska pisze powieść, która w zamierzeniu ma być bardzo podobna do "Dziennika Bridget Jones". Dziennikarka w książce "Trzysta poranków w Londynie" opisuje zagubioną dziewczynę, która szuka miłości i swojej tożsamości. Premiera książki planowana jest na luty.

    Wendzikowska zastrzega, że jej książka nie będzie autobiografią.

    – To jest taki koszyczek, do którego powrzucałam różne rzeczy, które widziałam, doświadczyłam i które zasłyszałam. Generalnie to powinno wyglądać tak, że powinnam regularnie codziennie pisać kilka stron, staram się tego pilnować. Czasami mi nie wychodzi, bo czasami tak jak dzisiaj na przykład, mam bardzo intensywne dni – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle dziennikarka.

    Wendzikowska wykorzystuje każdą chwilę na pisanie. W samolocie, w nocy, w hotelu, gdy tylko ma czas to pisze. I nic dziwnego, gdyż "Trzysta poranków w Londynie" ma ukazać się już w lutym.

    – Bardzo dużo staram się korzystać ze swoich podróży, czyli pisać w samolocie dopóki bateria nie padnie. W takim transatlantyckim locie to można sporo napisać. Jak siedzę sama w hotelu, to jest czas, kiedy mogę pisać. Albo w nocy, kiedy nie mogę spać i mogę wykorzystać czas na jakieś twórcze dumanie – zapewnia Wendzikowska.

    Książka opowiada o Poli, młodej dziewczynie, która właśnie spełniła swoje marzenie zamieszkała w Londynie. Wendzikowska opisuje życie bohaterki, która tęskni za Polską, ale jest zafascynowana Londynem, bo to miasto daje jej ogromne możliwości.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.