Newsy

Będzie kolejna edycja The Voice of Poland. Poprowadzi ją Tomasz Kammel

2013-12-04  |  08:15
Tomasz Kammel prowadził drugą oraz trzecią edycję The Voice of Poland i jak informuje najprawdopodobniej poprowadzi także czwartą.

– Kontrakt nie jest jeszcze podpisany, ale jak się wsłuchuje to słyszę mój głos zapowiadający kolejną edycję, więc coś czuję, że to jakoś dobrze wygląda – zdradza prezenter agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W trzeciej edycji telewizyjnego show Kammelowi towarzyszyli jako prowadzący Maciej Musiał i Marika. Identyczny skład prowadzących był w drugiej odsłonie show. Pierwszą edycję show prawadzili Hubert Urbański i Magdalena Mielcarz.

W programie The Voice of Poland od czasu pierwszej edycji zmieniło się prawie wszystko. W jury podczas pierwszej emisji zasiadali: Nergal, Kayah, Andrzej Piaseczny i Ania Dąbrowska. W drugiej edycji – Marek Piekarczyk, Tomson i Baron, Patrycja Markowska i Justyna Steczkowska. W trzeciej pozostała męska część jury, dołączyły zaś Edyta Górniak i Maria Sadowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Gwiazdy

Jan Wieczorkowski: W ogóle nie mam wyczucia w kwestii kupowania prezentów. Sam kilka razy dostałem wody toaletowe, które po prostu do mnie nie pasowały

Aktor grający jedną z głównych ról w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka przyznaje, że w życiu prywatnym również zdarzyły mu się nietrafione prezenty, które szybko wylądowały w koszu. Zwykle były to perfumy czy wody kolońskie, których kompozycja zapachowa w ogóle mu nie odpowiadała. Jeśli natomiast chodzi o wybór okolicznościowych upominków dla innych, to Jan Wieczorkowski zdradza, że zawsze zdaje się w tej kwestii na gust i intuicję żony. Sam zupełnie nie ma do tego głowy.

Handel

Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie

Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.