Mówi: | Paweł i Łukasz Golcowie |
Funkcja: | Golec uOrkiestra |
Bracia Golec: Związek Bachledy-Curuś i Karpiela-Bułecki to plotka
O romansie aktorki i wokalisty z Podhala zaczęło być głośno jesienią. Prasa donosiła nawet o zbliżającym się ślubie. Tymczasem Alicja Bachleda-Curuś i Sebastian Karpiel-Bułecka nie potwierdzili dotąd, że są parą. Przyjaciele artystów, Paweł i Łukasz Golcowie, uważają, że historia rzekomego romansu to zwykła plotka.
– Nie wiem, czy to nie jest wyssane z palca po to, żeby było po prostu. Tak jak kiedyś pan Kwaśniewski miał mieć dziecko z Edytą Górniak po słynnej olimpiadzie, kiedy ona hymn śpiewała. Też wyssane z palca – powiedział agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Łukasz Golec.
Prasa szybko ochrzciła Alicję Bachledę-Curuś i Sebastiana Karpiel-Bułeckę "najgorętszą góralską parą roku". Braci Golców nie dziwi to zainteresowanie prasy góralskim pochodzeniem rzekomej pary. Ich zdaniem Polacy cenią w góralach przede wszystkim przywiązanie do tradycyjnych wartości i dumę.
– Górale na pewno taką cechę mają, że są pracowici, są bogobojni i są wierni korzeniom, tradycji, są wierni religii i pewnym wartościom, które się wynosi z domu – mówią bracia Golec.
Zdaniem Pawła i Łukasza Golców tradycje ludowe to największe bogactwo każdego narodu. Bracia chcieliby, aby Polacy nauczyli się doceniać polski folklor, nie tylko góralski. Doceniać i wykorzystywać, bo jak przekonuje Paweł Golec, folklor to świetny towar eksportowy.
– Właśnie dla tych wartości, dla tej kultury, dla tego folkloru człowiek na przykład jedzie na Bawarię, na Bałkany, do Hiszpanii, na Kretę, do Azji. Ja tam nie jadę oglądać wieżowców, tylko jadę właśnie posmakować tej kuchni, zobaczyć jak oni grają, jak śpiewają, jak chodzą ubrani. Nie zrobiona kuchnia pod Niemca tam gdzieś, tylko w Grecji to grecka, w Hiszpanii hiszpańska, we Włoszech włoska. Jak ktoś przyjedzie w góry, chce zasmakować góralskiej kuchni, a nie McDonalda – przekonuje Paweł Golec.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.