Newsy

Candy Girl przygotowuje się do biegu na 21 km. W ten weekend wystartuje w Biegu na Piątkę

2014-09-26  |  06:45

W najbliższą niedzielę wokalistka wystartuje w biegu na 5 km w ramach 36. PZU Maratonu Warszawskiego. Bieganie odkryła niedawno, ale już dziś planuje kolejne starty. W przyszłym roku chce wziąć udział w półmaratonie warszawskim, a zimowe miesiące planuje poświęcić na solidne przygotowanie do tego wydarzenia.

Candy Girl uprawia jogging od niedawna, ale przyznaje, że jest zachwycona tą formą aktywności fizycznej. Zdaniem wokalistki bieganie pozwala otworzyć umysł i skupić się na oddechu oraz odpowiedniej koordynacji ruchów. Jest też świetnym uzupełnieniem ćwiczeń siłowych, które Candy Girl uprawia regularnie od dawna. Gwiazda chętnie dzieli się swoimi osiągnięciami z fanami na Facebooku. Jej ostatni rekord to 11 km.

Ja z każdego takiego małego mojego rekordu się cieszę, ponieważ nigdy nie byłam przyzwyczajona do długiego biegania. Zazwyczaj było to bieganie pół godziny, wystarczyło mi, okej, super, czuję się świetnie. Natomiast teraz dochodzi do tego jeszcze utrzymanie tempa i oddechu, bardzo mnie to zaczęło kręcić – mówi Candy Girl w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

W najbliższą niedzielę wokalistka wystartuje w biegu na 5 km podczas 36. PZU Maratonu Warszawskiego. Bieg na Piątkę rozpocznie się o 9.30 na Moście Poniatowskiego. Candy Girl już planuje kolejne starty. W przyszłym roku zamierza wziąć udział w półmaratonie, czyli biegu na 21 km.

Myślę, że rok starczy, żeby się dobrze do tego przygotować i żeby zrobić dobry czas, bo właściwie na tym mi zależy, żeby były dobre czasy. Nie chodzi już tylko o to, by przebiec na przykład 21 km, ale by mieć świadomość, że miało się dobry czas – mówi Candy Girl.

Gwiazda przyznaje, że jeszcze kilka miesięcy temu nie rozumiała fenomenu joggingu w Polsce. Teraz uważa, że to świetny sposób na sprawdzenie samego siebie i pokonywanie własnych ograniczeń.

– To jest fajne, że sami siebie próbujemy mobilizować do tego, mamy jakąś dyscyplinę, bo jednak przez cały czas sobie mówimy: „kurczę, nie zatrzymuj się, leć dalej, jak stoisz na światłach, to sobie tuptaj, ręce sobie rozluźnij, natomiast leć dalej”. I to jest właśnie fajne, bo gdzieś tam kolejny raz udowadniam sobie, że jednak sama potrafię się do tego zmobilizować, ruszyć i pobiec – mówi Candy Girl.

Candy Girl to nie jedyna gwiazda, która weźmie udział w 36. PZU Maratonie Warszawskim. Do startu przygotowują się m.in. aktor Marcin Dorociński, dziennikarze Beata Sadowska oraz Maciej Kurzajewski. Maraton wystartuje w niedzielę, 28 września, o godzinie 9 rano, pół godziny później rozpocznie się Bieg na Piątkę.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.