Newsy

Czesław Mozil zaprojektuje ubrania i gadżety dla dzieci

2013-11-15  |  10:45
Mówi:Dorota Zielińska (projektantka); Czesław Mozil (muzyk)
  • MP4
    Popularny muzyk Czesław Mozil podjął współpracę z projektantką Dorotą Zielińską, by stworzyć kolekcję ubrań i gadżetów dla dzieci „Czesiociuch by Reserved Kids”. Zgodnie z założeniami twórców kolekcja ma wyróżniać się na tle ubrań dostępnych w sklepach.

    Mam nadzieję, że to będzie kolekcja, która spodoba się wszystkim tym, którzy nie potrafili sobie niczego w Reserved Kids do tej pory znaleźć. Chcieliśmy do Reserved przemycić nieco projektów w stylu unisex, mimo że tam jest bardzo rozgraniczenie na ubrania dla dziewczynek i chłopców – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Dorota Zielińska.

    Czesław Mozil przyznaje natomiast, że od dawna marzył o stworzeniu własnej kolekcji dla dzieci, która odwzorowywałaby indywidualny charakter każdego małego klienta.

    Obawialiśmy się nieco, że współpracując z Reserved zostaniemy „czołgiem przejechani” przez dużą maszynę, a okazało się, że spotkaliśmy mnóstwo ludzi, którzy bardzo cenią to, co robimy. Dostaliśmy od nich kredyt zaufania – tłumaczy Mozil.

    Kolekcja „Czesiociuch by Reserved Kids” trafi do sklepów na wiosnę 2014 roku.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.