Newsy

Doda: Mam złote serce. Już w szkole pomagałam osobom uciśnionym

2017-01-09  |  06:55

Wokalistka twierdzi, że wszystkich swoich fanów przekonała do działalności charytatywnej. Sama pomagała potrzebującym już w szkole, gdzie stawała po stronie osób odrzucanych przez grupę. Zapewnia, że choć ma reputację niegrzecznej dziewczynki, w rzeczywistości odznacza się złotym sercem. 

Działalnością charytatywną Doda zajmuje się od początku swojej kariery w show-biznesie. Wspiera fundacje pomagające potrzebującym, uczestniczy w koncertach charytatywnych, wspiera osoby poszkodowane przez los, jak nastoletnia Sandra, która straciła wszystko, co posiadała, w wyniku wybuchu gazu w jej domu. Wokalistka twierdzi, że jest to dla niej forma oddania miłości, którą otrzymuje od ludzi. 

– Oprócz tego, że od czasu do czasu potrafię być niegrzeczną dziewczynką, to mam złote serce. Złoto waży, to mam ciężki charakter – mówi Doda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Do wspierania potrzebujących wokalistka przekonuje również swoich fanów. Jest pewna, że wszyscy biorą z niej przykład i w swoich miastach starają się udzielać charytatywnie. 

 Zawsze im mówię, żeby pomagać innym, szczególnie skłaniać się ku słabym jednostkom – mówi Doda. 

Gwiazda twierdzi, że od dziecka miała w sobie duszę społecznika i rycerski charakter. Już w szkole wspierała osoby odrzucane przez grupę i osamotnione. Zapewnia, że nigdy nie nie podążała ślepo za innymi.

– Od dziecka, odkąd pamiętam, w klasie nigdy nie szłam za stadne, tylko zawsze pomagałam tej osobie, która była jedyna i taka uciśniona. Może coś we mnie jest takiego rycerskiego – przyznaje Doda.

Uważa też, że w tamtych czasach nie była typem klasowej gwiazdy. 

 W szkole byłam raczej dziwakiem. Jak w liceum chcieli mi dać ksywkę i wszyscy napisali na kartce Marilyn, to się bardzo cieszyłam, że Monroe, a to chodziło o tego czarodzieja – mówi Doda. 

W grudniu Doda wykorzystała w szczytnym celu skandal związany z jej zachowaniem na gali „Super Expressu”. Zaprojektowała koszulkę z nadrukiem dowcipnie nawiązującym do tamtego wydarzenia, a dochód z jej sprzedaży przeznaczyła na wsparcie jednej z fundacji One Day, która pomaga potrzebującym dzieciom.  

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.