Newsy

Edyta Olszówka nie cierpi samotności

2013-11-19  |  10:20
Edyta Olszówka nie lubi samotności, a pusty dom ją po prostu przeraża. Aktorka przyznaje, że czasami potrzebuje odpoczynku, pewnego wyciszenia i odizolowania, jednak na dłuższą metę – samotność ją męczy. Dlatego też nigdy nie chciałaby się znaleźć na bezludnej wyspie.

– Dla mnie to jest chyba kara za wszystko. Ja bardzo potrzebuję ludzi, drugiego człowieka i myślę, że człowiek sam w sobie jest i tak wystarczająco samotny. Więc takie dotarcie do tego drugiego, który też tutaj żyje z nami, to jest chyba coś dla mnie priorytetowego w życiu. Więc dla mnie bezludna wyspa jest przerażająca – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle, Edyta Olszówka.

By pracować i czuć się szczęśliwą, nie musi zamykać się sama w czterech ścianach. Wręcz przeciwnie, to kontakty z ludźmi dają jej siłę i motywację do działania.

– Bez ludzi nie potrafiłabym żyć. Ja też myślę, że ja żyję dla ludzi. Dla siebie, ale też dla ludzi. Spotkałam niesłychane osoby i wydaje mi się, że to mnie poruszyło, zbudowało, zainspirowało – mówi Edyta Olszówka.

Aktorka nie ukrywa, że chciałaby poznać mężczyznę, który będzie nie tylko partnerem, ale i przyjacielem na dalsze lata życia. Marzy też o założeniu rodziny. Przez kilka lat, Edyta Olszówka była związana z Piotrem Machalicą.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.