Newsy

Ewa Farna: Dziewczynom jest trudniej w show-biznesie. Więcej się o nich plotkuje

2017-02-28  |  06:55

Zdaniem wokalistki w mediach pojawia się znacznie więcej plotek na temat kobiet z show-biznesu niż mężczyzn. W kręgu zainteresowania mediów znajduje się głównie życie prywatne artystek, ich wygląd i sposób ubierania. W przypadku mężczyzn natomiast ocenie podlegają głównie ich dokonania zawodowe.

Ewa Farna jest częstą bohaterką artykułów w prasie tabloidowej. Media te chętnie piszą o jej życiu uczuciowym, m.in. ewentualnym ślubie z Martinem Chobotem, komentują również jej tuszę i kolejne stylizacje. Wokalistka nie ukrywa, że choć stara się nie przejmować plotkami w mediach, jest już nimi zmęczona.

– Miałam bardzo dużo przeżyć z plotkami. To są domniemania bardzo częste, bardzo długo trwające, już nawet ich nie dementuję – mówi Ewa Farna agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Wokalistka zdaje sobie sprawę z tego, że jako osoba publiczna będzie obecna w mediach, także o charakterze tabloidowym. Godzi się na to, traktując to jako nieodłączny, choć przykry, element kariery zawodowej. Nie podoba jej się jednak fakt, że media bardziej koncentrują się na jej życiu prywatnym niż na dokonaniach muzycznych.

– Jestem nieszczęśliwa, kiedy to przykrywa moją pracę, bo myślę, że pracujemy mocno, dużo i całkiem tam robimy fajne rzeczy, więc to tylko wtedy jest niefajnie – mówi Ewa Farna.

Zdaniem gwiazdy kobietom jest pod tym względem znacznie trudniej funkcjonować w show-biznesie. Częściej stają się bohaterkami artykułów w tabloidach, podlegają też ostrzejszej krytyce niż mężczyźni. Dotyczy to jednak nie ich dokonań zawodowych, a sposobu ubierania oraz życia osobistego. Wokalistka zauważa, że takie kwestie rzadziej poruszane są w przypadku męskich wokalistów.

– Cokolwiek masz na sobie, z kimkolwiek się pojawiasz, nawet to może być twój menadżer obok ciebie, zawsze będzie twoim chłopakiem. Te ploty są bardzo podsycane u dziewczyn zwłaszcza – mówi Ewa Farna.

Wokalistka uważa, że mężczyźni są oceniani raczej pod względem dokonań muzycznych. Kobiety powinny więc ignorować medialne doniesienia na swój temat i koncentrować się na pracy, aby zaistnieć na muzycznej scenie.

– Oczywiście, łatwo jest się rozebrać, by sprzedać swoją muzę, ale to nie jest nic długotrwałego – mówi Ewa Farna.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.