Newsy

Ewa Mielnicka (Miss Polski 2014): ten rok może wzmocnić mój związek z narzeczonym

2015-07-31  |  06:55

Ewa Mielnicka od dłuższego czasu jest szczęśliwie zakochana, a narzeczony wspiera ją we wszystkim, co robi. Zdaniem Mielnickiej rok jej panowania jako Miss Polski nie tylko nie stanowi zagrożenia dla jej związku, ale nawet może go wzmocnić.

Ewa Mielnicka zdobyła koronę Miss Polski w grudniu 2014 roku. Już wtedy nie ukrywała, że jest w szczęśliwym związku, a narzeczony jest dla niej ogromnym wsparciem. Dziś także podkreśla, że partner bardzo kibicował jej podczas całego konkursu i podziela jej radość z wygranej. Mielnicka nie obawia się, że korona miss wpłynie negatywnie na jej życie osobiste, a jej narzeczony rozumie, ile trudu kosztowało ją zdobycie tytułu.

Jest mądrym człowiekiem i bardzo mi ufa, wie, że dużo ze sobą przeszliśmy, dlatego ten rok tylko może nas wzmocnić i jeszcze bardziej scalić. Od samego początku, jeszcze przed finałem, mówiłam, że ktoś taki w moim życiu jest i że jak coś się wydarzy, to bierzecie mnie razem z moim bagażem, czyli w tym wypadku z moim narzeczonym – mówi Ewa Mielnicka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Najpiękniejsza Polka twierdzi, że nie zamierza niczego zmieniać w swoim życiu prywatnym. Zapewnia, że nadal jest zwyczajną dziewczyną, której po prostu przydarzyło się wielkie szczęście. Zamierza wykorzystać szansę jaką otrzymała, specjalnie jednak otwarcie mówi w mediach o swoim szczęśliwym związku.

Nie szukam w show-biznesie żadnych przygód i muszę to podkreślać. Moje życie prywatne się nie zmienia. Zmienia się trochę zawodowe, ale uczę się też, w jaki sposób to wszystko pogodzić, aby nie naruszać tej prywatnej sfery, a z tej zawodowej wywiązywać się jak najlepiej – mówi Ewa Mielnicka.

Miss Polski 2014 ma 22 lata i pochodzi z Ostrołęki. Studiuje dziennikarstwo i pracuje jako specjalista ds. marketingu. Marzy o założeniu własnej agencji PR.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.