Newsy

Ewa Mielnicka: Nie jestem osobą, która lubi eksponować swoje ciało. Nagie zdjęcia mam tylko dla narzeczonego

2015-09-14  |  07:00

Nie trzeba się rozebrać, żeby osiągnąć sukces – twierdzi Ewa Mielnicka i deklaruje, że nie przyjmie żadnej propozycji sesji do męskich czasopism. Miss Polski 2014 co prawda zdecydowała się na odważne zdjęcia, ale tylko z myślą o swoim narzeczonym. Fotografie trafiły do prywatnego albumu i modelka zapewnia, że nigdy nie ujrzą światła dziennego. Jej zdaniem nagość wystawiona na widok publiczny nic za sobą nie niesie.

– Mam zdjęcia rozbierane, które są dla mojego narzeczonego i tylko takie niech pozostaną. Nie jestem osobą, która lubi aż tak eksponować swoje ciało, i myślę, że nigdy mi się to nie zmieni. Chyba że urodzę czwórkę dzieci, będzie na mnie działać grawitacja i będę chciała zachować jakąś pamiątkę, to wtedy to zrobię, ale tylko dla siebie. Na razie jeszcze tego jednak nie planuję – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Mielnicka, Miss Polski 2014.

Ewa Mielnicka podkreśla, że podczas konkursu Miss Polski nie spotkała się z żadnymi dwuznacznymi propozycjami. Ani organizatorzy, ani sponsorzy nie prowokowali niewygodnych sytuacji, które mogłyby naruszać dobro kandydatek.

Całe szczęście do tej pory w konkursie Miss Polski nie spotkało mnie i wiem, że nie spotka, nic złego. Pracują w nim same kobiety, które kiedyś były misskami i mogą teraz podpowiedzieć, jak dobrze wykorzystać koronę. Trochę obawiam się o konkurs międzynarodowy, jednak na pewno wybiorę ten, który będzie w stanie dobrze zadbać o kandydatki, które będą się ubiegać koronę, a nie je wykorzystywać – tłumaczy Ewa Mielnicka.

Mielnicka dodaje, że jest szczęśliwie zakochana i nie szuka przelotnych romansów tylko po to, by zyskać rozgłos i popularność.

Nie szukam przygód w show-biznesie, nie szukam ich w konkursie Miss Polski. Mam dla kogo żyć, cieszę się tym, co mam. Wiem też, że każdy znajdzie to,  czego szuka, i że nie zawsze racja jest tylko po jednej stronie. Wszystko należy dobrze umieć odczytywać – dodaje.

Ewa Mielnicka bierze udział w kampaniach reklamowych znanych firm odzieżowych. Tytuł Miss Polski 2014 daje jej również prawo do ubiegania się o koronę Miss World.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.