Newsy

Ewa Minge zajmie się wzornictwem przemysłowym

2013-10-21  |  11:15

Ewa Minge chce skupić się bardziej na wzornictwie przemysłowym niż modzie. Decyzję swoją tłumaczy tym, że chciałaby zostawić po sobie małe pomniki. Projektanta w ten weekend na Fashion Week Poland w Łodzi została wyróżniona prestiżową nagrodą International Star Diamond Award.

Amerykańska organizacja The American Academy of Hospitality Sciences doceniła Ewę Minge za tworzenie innowacyjnych i luksusowych projektów w dziedzinie mody i dóbr luksusowych.

– Moje życie jest bajką o Kopciuszku. I to jest takie bajkowe zakończenie, czyli w świecie wilków, czarownic, siedmiu gór, siedmiu rzek, udaje mi się dojść do mojego marzenia. Jestem bardzo szczęśliwa.To są te chwile, dla których warto żyć – powiedziała Minge zaraz po odebraniu nagrody w Łodzi podczas Fashion Week Poland.

Na imprezie pokazała swoją nową kolekcję ubrań. Jak ujawniła agencji informacyjnej Newseria Lifestyle, obecnie większe znaczenie w jej pracy będzie miało wzornictwo przemysłowe, czyli m.in. projektowanie wanien, sztućców, mebli.

– Jestem w takim wieku, że chciałabym, aby po mnie pozostawały rzeczy trwałe. Moda wydaje mi się niezwykle ulotna – bardzo potrzebna, ale jednak budzi chwilę. A ja bym wolała robić rzeczy stabilne. Sostawić po sobie takie małe pomniki – powiedziała Ewa Minge

Projektantka od kilku lat tworzy już nie tylko stroje, ale też przedmioty użytkowe, realizuje projekty architektoniczne. Jest właścicielką firmy "Ewa Minge Home".

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.