Newsy

Fraki dla kobiet Kai Śródki robią furorę

2013-10-28  |  11:10
Kobiece fraki od Kai Śródki znają wszystkie celebrytki, a projektantka przyznaje, że ledwo nadąża z zamówieniami. Nietypowy pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę i kolekcja cieszy się ogromną popularnością wśród klientek. Co ciekawe, wszystko zaczęło się od snu.

Kolekcja "The Frock" była według projektantki odważnym pomysłem, ale opłacało się zaryzykować. Śródka zdradziła w rozmowie z Newserią Lifestyle, jak wpadła na projekt kobiecych fraków.

Miałam sen. Scena jak z "Oczu szeroko zamkniętych" Kubricka. Tylko, że zamiast sytuacji balowej mężczyzn ubranych we fraki, w surduty, kobiety właśnie nosiły fraczydła, a faceci w ogóle tam nie występowali za bardzo  – zdradza projektantka.

Kaja Śródka nie zastanawiała się długo, co zrobić ze swoim snem.

 – Pomyślałam sobie, że nikt chyba jeszcze nie wymyślił pełnej kolekcji fraków dla kobiet. No i krótka piłka, zrealizowałam to  – opowiada projektantka.

Fraki dla pań jej projektu szyte są na miarę. Kosztują od 1400 do 3000 złotych.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.