Newsy

Gosia Andrzejewicz: Na moim Instagramie nie chcę mieć zdjęć, na których wyglądam niekorzystnie. Każdy może tworzyć własny wizerunek

2020-09-24  |  06:16

Wokalistka na początku sierpnia opublikowała na swoim profilu na Instagramie zdjęcie z planu programu telewizyjnego „Twoja twarz brzmi znajomo”. Post wywołał falę negatywnych komentarzy. Obserwatorzy zarzucali artystce, że przesadziła z retuszem i nie wygląda naturalnie. Gosia Andrzejewicz tłumaczy, że wizerunek jest kwestią gustu i własnych decyzji. W konsekwencji nikt nie powinien narzucać innym swojego zdania.

Piosenkarka podkreśla, że tak jak większość użytkowników aplikacji używa jedynie ogólnodostępnych metod obróbki. Efekt bardzo się jej podoba, więc nie zamierza tego zmieniać. Zaznacza, że hejt był nieuzasadniony i niesłuszny.

– Życzyłabym sobie, żeby w internecie było jak najwięcej miłych rzeczy. Jeśli nawet myślimy coś złego o drugiej osobie, nie mówmy jej tego, bo to powoduje jedynie negatywne odczucia i rozprzestrzenianie się zła. W moim przypadku post, który nic złego nie przedstawiał, wywołał burzę i falę hejtu dotyczącą tego, że przerabiam zdjęcia. Nie robię tego, po prostu korzystam z filtrów, które na Instagramie dostępne są dla wszystkich użytkowników – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Gosia Andrzejewicz.

Wokalistka przyznaje, że zmagała się z hejtem na początku kariery. Otrzymywała wówczas wiele nagród muzycznych, a media rozpisywały się na jej temat. Tłumaczy, że sukces prowokuje zazdrosne osoby i sprawia, że stają się złośliwe. Zdaniem Gosi Andrzejewicz hejt obecnie do niej powrócił, ponieważ zgodziła się na udział w programie i znów zrobiło się o niej głośno. Tłumaczy, że nie zamierza jednak rezygnować z drogi, jaką obrała.

– Na moim Instagramie nie chcę mieć zdjęć, na których wyglądam niekorzystnie. Lubię ładne rzeczy, maluję się i uważam, że każdy może tworzyć własny wizerunek. Jeśli komuś podobają się osoby, które się nie malują i nie używają filtrów, ma do tego prawo. Powinien odwiedzać takie profile. Jednak nie może hejtować innych – zwraca uwagę.  

Gosia Andrzejewicz tłumaczy, że ma do siebie dystans. Zamierza jednak reagować, gdy ludzie przesadzają i obrażają ją publicznie. Wokalistka dziwi się, że pandemia nie wywołała w społeczeństwie refleksji na temat wzajemnej życzliwości.  

– Nie mam nic przeciwko żartom, bo lubię się śmiać i często śmieję się z samej siebie. Wszystko jednak ma swoje granice. Należy wiedzieć, kiedy zakończyć żart, żeby nie wywołał lawiny hejtu. Nie boję się negatywnych komentarzy, często na nie odpisuję. Natomiast chciałabym, żeby internet był dobrym i przyjaznym miejscem. W konsekwencji, jeśli nie mam do powiedzenia nic dobrego o innej osobie, milczę. Najlepiej jest jednak mówić miłe rzeczy, bo to sprawia radość – zaznacza.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.