Newsy

Gwiazdy i samochody, czyli jak prowadzą Kręglicka, Baar, Passent i Przybylski

2013-11-20  |  08:25
Mówi:Aneta Kręglicka (modelka, bizneswoman); Kamilla Baar (aktorka); Agata Passent (felietonistka i dziennikarka); Mariusz Przybylski (projektant mody)
  • MP4
    Wiele polskich gwiazd unika środków publicznego transportu i stawia tylko na własny samochód. Nic dziwnego – w tłumie kierowców są anonimowi, ale nie wolni od błędów. Gwiazdy także mają swoje przyzwyczajenia w sposobie prowadzenia auta.

    Doda nie raz opowiadała, że jeździ bezpiecznie, ale uwielbia szybkość. Piosenkarka żartowała, że ludzie boją się z nią jeździć, bo w trakcie wyprzedzania potrafi zacząć się malować, co niektórych przyprawia niemalże o zawał. Ewa Farna zasłynęła jako kierowca nierozważny, gwiazda wsiadła za kierownicę po alkoholu i spowodowała wypadek. Prowadzenie samochodu po alkoholu zdarzyło się również Ilonie Felicjańskiej, która po wypadku przyznała się do choroby alkoholowej i rozpoczęła terapię. Obecnie modelka apeluje o rozwagę przy prowadzeniu auta.

    Kuba Wojewódzki znany jest z  miłości do drogich i szybkich aut, Anna Mucha kocha Mercedesy (jako ambasadorka marki zachwala te samochody), a Joanna Liszowska preferuje samochody duże, na co zapewne wpływ ma powiększająca się rodzina. Powstaje jednak pytanie, jakimi kierowcami są gwiazdy. Wiadomo, że niebotycznie drogi samochód świetnego kierowcy nie czyni. Przykładem jest Kinga Rusin, która często swoim Jaguarem parkuje w miejscach niedozwolonych. Kamilla Baar z kolei twierdzi, że jest dobrym kierowcą, choć czasem słucha głośno muzyki i śpiewa za kółkiem. Aneta Kręglicka uważa, że jest świetnym kierowcą.

    Kiedyś oczywiście byłam kierowcą szalonym, bardzo szybko jeździłam. Natomiast odkąd mam dziecko, jestem bardziej rozważna i uważna, ale myślę, że jestem dobrym kierowcą, głównie z racji swojej dojrzałości i doświadczenia. Staram się ten samochód wykorzystywać w taki sposób, żeby przynosił mi same korzyści, a nie sprawiał mi kłopotu i żebym też nim nie sprawiała kłopotu innym – opowiada modelka. 
      
    Agata Passent wybiera trasy pod kątem tego, czy podoba jej się okolica.

    Jestem kierowcą, który lubi się zgubić. Czasem odkrywam miejsca, których nie znam, jakieś uliczki. Widzę, że coś wygląda ciekawie i specjalnie wjeżdżam w ulicę, chociaż ona nie jest po drodze – opowiada o swoim stylu jazdy Passent.

    Niektóre gwiazdy potrafią przyznać, że średnio radzą sobie za kierownicą. Mariusz Przybylski zdradził, że nie jest mistrzem kierownicy, ale nie jest też na szarym końcu – jego zdaniem plasuje się pośrodku – jest niezłym kierowcą, ale do ideału mu daleko.

    Agata Passent, Mariusz Przybylski, Aneta Kręglicka i Kamila Baar zostali ambasadorami pierwszego samochodu z napędem elektrycznym marki BMW  modelu i3.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Gwiazdy

    Konsument

    Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

    Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

    Teatr

    Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

    Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.