Newsy

Hanna Bakuła o mężczyznach w polityce: są próżni, bez planu i chcą się tylko nachapać

2013-11-07  |  08:25
Hanna Bakuła popiera parytety płci w życiu publicznym. Malarka tłumaczy, że choć kobiece twarze w polityce pojawiają się coraz częściej, to nadal dominują mężczyźni. Taki nierówny podział artystce się nie podoba. Proponuje ona wprowadzenie równouprawnienia w polskiej polityce.

Bakuła ocenia, że w polskiej polityce kobiety ciągle spychane są na drugi plan. A do polityki nadają się dużo bardziej od mężczyzn.

Ja uważam, że mężczyźni są próżni, nie mają refleksu, nasi politycy ie mają żadnego planu. Oni mają plan, żeby się nachapać. Wadą mężczyzn jest zapiekłość, zupełny brak podzielności uwagi, zupełny brak myślenia o konsekwencjach i zupełny brak wdzięku – wylicza Hanna Bakuła w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Bakuła chciałaby, żeby kobiety także sprawowały najważniejsze funkcje w państwie, na równi z mężczyznami.

Kiedy by były same kobiety, to by było tak samo źle, jakby byli sami mężczyźni. Chciałabym, żeby był parytet. Bo ja widzę niesłychany niedosyt kobiet w polityce, widzę niesłychane spychanie kobiet na drugi plan. Bardzo tego nie lubię – podkreśla Bakuła.

Jej zdaniem kobiety często bardziej nadają się do rządzenia od mężczyzn. Malarka tłumaczy, że to dlatego, że najmocniejszą stroną kobiet jest podzielność uwagi, gotowość do ciężkiej pracy, bezinteresowność i poczucie humoru oraz refleks.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.