Newsy

Honorata Skarbek: Publikowane przeze mnie zdjęcia mogą oceniać setki tysięcy ludzi. To cena popularności

2015-02-05  |  06:55

Honorata Skarbek zdaje sobie sprawę z tego, jaką cenę płaci za popularność. Jak podkreśla, nie zamierza jednak tolerować medialnych manipulacji, a za takie uważa doniesienia tabloidów i niektórych portali internetowych, które sugerują, że mimo choroby nowotworowej pali papierosy i skręty. Gwiazda zdecydowała się podjąć kroki prawne. 

Honorata Skarbek od kilku lat choruje na przewlekłą białaczkę szpikową. Choroba nie postępuje dzięki nowoczesnym lekom, które wokalistka przyjmuje codziennie. W ciągu ostatnich kilku miesięcy w internecie pojawiły się artykuły sugerujące, że pomimo choroby nowotworowej Skarbek nie rezygnuje z licznych używek, m.in. papierosów i skrętów.

– Mam 23 lata i myślę, że wiek, kiedy ktoś mógł mi wyliczać, co mogę robić, a czego nie mogę, już dawno minął. Nie chciałabym jednak namawiać swoich odbiorców do złego – mówi Honorata Skarbek w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Publikacje wywołały bardzo żywą reakcję internautów. Część z nich broniła wokalistki, twierdząc, że zdjęcie papierosów wrzucone przez nią na Instagram pochodzi z jej najnowszego teledysku. Inni potępiali imprezowe życie chorej gwiazdy, sugerując, że spotka ją los podobny do Whitney Houston. Wokalistka zdecydowała się podjąć kroki prawne, nie chce jednak zdradzać szczegółów przed rozpoczęciem procesu.

– To były zupełnie nieprawdziwe, obrażające mnie i wpływające negatywnie na mój wizerunek informacje. Musiałam więc jakoś zareagować – mówi Honorata Skarbek.

Na początku lutego uwagę internetowych mediów zwróciło inne zdjęcie opublikowane przez wokalistkę. Na fotografii dzięki odpowiedniemu makijażowi usta gwiazdy wydawały się znacznie większe niż zwykle. Portale internetowe i ich czytelnicy zastanawiali się, czy Honorata Skarbek uległa modzie na mocne eksponowanie ust w stylu amerykańskiej modelki Kylie Jenner, czy też powiększyła je w gabinecie dermatologa estetycznego.

Wokalistka zdaje sobie sprawę z tego, że zwiększone zainteresowanie mediów jej prywatnym życiem to cena, jaką musi zapłacić za popularność. W najbliższym czasie zamierza jednak bardzo ograniczać bywanie na imprezach publicznych.

– Już teraz pojawiam się na nich bardzo rzadko. Ale rzeczywiście tak jest, że jeśli tylko coś wrzucę na swoje konto na Instagramie lub Facebooku, to zaraz jest to rozkładane na czynniki pierwsze, pojawia się tabela plusów i minusów i jestem pod ostrzałem setek tysięcy ludzi. Wiem, że muszę z tym żyć, bo to jest cena za popularność i za robienie tego, co się kocha – mówi Honorata Skarbek.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.