Newsy

Ilona Montana założyła wydawnictwo. Będzie wydawać książki rozwojowe i motywacyjne

2019-05-23  |  06:13

Wydawnictwo jest własnością modelki i jej męża, Paula Montany. Oboje zamierzają wydawać przede wszystkim książki polskich specjalistów, choć będą poszukiwać również interesujących pozycji zagranicznych autorów. Publikacje dotyczyć mają rozwoju osobistego i motywacji. Jedną z pierwszych wydanych przez parę książek będzie wznowienie „Jak być niezniszczalną” autorstwa Ilony Montany.

Ilona Montana zainteresowała się tematem rozwoju osobistego kilka lat temu, gdy zmagała się z chorobą alkoholową. Po odbytej z powodzeniem terapii zaczęła organizować spotkania dla osób uzależnionych, napisała też kilka książek poświęconych walce z nałogiem i poszukiwaniu recepty na szczęśliwe życie oraz duchowy rozwój. Po sukcesie tych publikacji postanowiła pójść krok dalej i wydawać tego rodzaju literaturę, niekoniecznie własnego autorstwa. Inicjatywę tę poparł jej mąż, Paul Montana.

– Założyliśmy wydawnictwo z moim ukochanym, wydawnictwo, które będzie wydawać przede wszystkim książki polskich specjalistów, książki rozwojowe i motywacyjne. I takie też książki będziemy tłumaczyć, będziemy ich szukać na świecie –  mówi Ilona Montana agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda twierdzi, że zdecydowała się na taki krok, wiedząc jak ważna w życiu jest motywacja i podpowiadanie ludziom, co zrobić, aby żyć lepiej. Jej zdaniem człowiek ma tendencję do gubienia się w codziennych trudnościach, często nie potrafi też spojrzeć z dystansem na własne problemy. Duży wpływ na kształtowanie takiej postawy wobec życia ma sposób wychowania oraz środowisko, w którym spędza się pierwsze lata życia.

– Rodzimy się czyści, nasi rodzice czy nasz dom, nasze początkowe życie w jakiś sposób nas zniekształca po to, abyśmy jako dorośli ludzie mogli  się zbudować od początku, zbudować się lepsi, zbudować się silniejsi, abyśmy odnaleźli to, co chyba jest w życiu najważniejsze, tę miłość własną, miłość do siebie –  mówi gwiazda.

Ilona Montana zamierza m.in. wznowić wydaną w 2014 roku książkę własnego autorstwa pod tytułem „Jak być niezniszczalną”. Podzieliła się w niej z czytelnikami własnymi doświadczenia w zakresie walki z chorobą alkoholową, zawarła też wiele porad, jak wyjść z nałogu i zachować wewnętrzną siłę. Twierdzi, że publikacja ta, która teraz ma nosić krótszy tytuł „Niezniszczalna”, została doceniona przez środowisko psychologów i terapeutów uzależnień.

– Wiem, że specjaliści, terapeuci dawali tę książkę na terapiach pacjentom, wiem, że to była bardzo dobra książka i cała się sprzedała, więc teraz, już jako ja, właścicielka praw do tej książki, chcę ją wydać, bo po prostu czuję, że jest potrzebna – mówi Ilona Montana.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.