Mówi: | Irena Kamińska-Radomska |
Funkcja: | mentorka w programie „Projekt Lady” |
Irena Kamińska-Radomska: Mam parę nowych wyzwań zawodowych, ale na razie wszystko trzymane jest w tajemnicy. Na pewno będzie ciekawie
To „Projekt Lady” dał Irenie Kamińskiej-Radomskiej rozpoznawalność. Na co dzień udziela wykładów i warsztatów w Protocol School of Poland. Teraz w jej życiu zawodowym szykują się kolejne nowe projekty. Jeden z nich na razie pozostaje tajemnicą, a drugi związany jest z realizacją filmów na temat savoir-vivre’u biznesowego.
Irena Kamińska-Radomska może się pochwalić szeroką wiedzą z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych. Niedawno mentorka „Projektu Lady” zdecydowała o zakończeniu współpracy z TVN. Jak jednak podkreśla – nie lubi stać w miejscu, dlatego w planach ma już nowe przedsięwzięcia medialne.
– U mnie wyzwania są cały czas, bo jestem odważna, to jest chyba moja główna cecha, czyli muszę lubić różne wyzwania. I oczywiście jest ich parę, więc będzie ciekawie natomiast na razie jest to tajemnica i ciężko będzie wyciągnąć ode mnie jakiekolwiek informacje – mówi agencji Newseria Lifestyle Irena Kamińska-Radomska.
Mentorka nie chce na razie zdradzić, czy będzie to program lifestyle’owy, reality show czy też zupełnie inny format. Nie ukrywa jednak, że bardzo cieszy się na jego realizację i wierzy, że pomysł przypadnie do gustu odbiorcom. Zapowiada też, że swoją fachową wiedzą będzie się dzielić z internautami.
– Teraz będę nagrywała filmy na temat savoir-vivre’u biznesowego. Te filmy będą bardzo profesjonalnie wykonane, więc myślę, że to będzie ciekawe dla odbiorcy. To będzie na platformie „Zostań z nami” – dodaje.
Irena Kamińska-Radomska przekonuje, że ma w zanadrzu wiele zawodowych pomysłów, które można realizować w różnoraki sposób. Nie chce jednak niczego zapeszać, dlatego dopóki nie ma konkretnych decyzji, nie opowiada o nich.
Czytaj także
- 2025-05-30: Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój
- 2025-06-24: Gospodarowanie odpadami nieodłącznym elementem strategii firm. Brak jasnych przepisów utrudnia ich działania
- 2025-06-30: Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
- 2025-06-03: Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
- 2025-05-28: Innowacyjne leki zmieniają oblicze rzadkich chorób neurologicznych uznawanych dotychczas za nieuleczalne. Tak jest w przypadku rdzeniowego zaniku mięśni
- 2025-05-21: Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
- 2025-05-05: Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł
- 2025-05-22: Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki
- 2025-05-14: Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy
- 2025-04-15: 1 mln zł na innowacyjne rozwiązania dla miast. Granty mogą otrzymać naukowcy i start-upy
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.