Newsy

Irena Kamińska-Radomska: Mam parę nowych wyzwań zawodowych, ale na razie wszystko trzymane jest w tajemnicy. Na pewno będzie ciekawie

2022-04-28  |  06:11
Mówi:Irena Kamińska-Radomska
Funkcja:mentorka w programie „Projekt Lady”
  • MP4
  • To „Projekt Lady” dał Irenie Kamińskiej-Radomskiej rozpoznawalność. Na co dzień udziela wykładów i warsztatów w Protocol School of Poland. Teraz w jej życiu zawodowym szykują się kolejne nowe projekty. Jeden z nich na razie pozostaje tajemnicą, a drugi związany jest z realizacją filmów na temat savoir-vivre’u biznesowego.

    Irena Kamińska-Radomska może się pochwalić szeroką wiedzą z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych. Niedawno mentorka „Projektu Lady” zdecydowała o zakończeniu współpracy z TVN. Jak jednak podkreśla – nie lubi stać w miejscu, dlatego w planach ma już nowe przedsięwzięcia medialne.

    – U mnie wyzwania są cały czas, bo jestem odważna, to jest chyba moja główna cecha, czyli muszę lubić różne wyzwania. I oczywiście jest ich parę, więc będzie ciekawie natomiast na razie jest to tajemnica i ciężko będzie wyciągnąć ode mnie jakiekolwiek informacje – mówi agencji Newseria Lifestyle Irena Kamińska-Radomska.

    Mentorka nie chce na razie zdradzić, czy będzie to program lifestyle’owy, reality show czy też zupełnie inny format. Nie ukrywa jednak, że bardzo cieszy się na jego realizację i wierzy, że pomysł przypadnie do gustu odbiorcom. Zapowiada też, że swoją fachową wiedzą będzie się dzielić z internautami.

    – Teraz będę nagrywała filmy na temat savoir-vivre’u biznesowego. Te filmy będą bardzo profesjonalnie wykonane, więc myślę, że to będzie ciekawe dla odbiorcy. To będzie na platformie „Zostań z nami” – dodaje.

    Irena Kamińska-Radomska przekonuje, że ma w zanadrzu wiele zawodowych pomysłów, które można realizować w różnoraki sposób. Nie chce jednak niczego zapeszać, dlatego dopóki nie ma konkretnych decyzji, nie opowiada o nich.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Handel

    Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

    Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

    Problemy społeczne

    Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

    W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.