Mówi: | Izabela Janachowska |
Funkcja: | prezenterka telewizyjna |
Izabela Janachowska została zaproszona do udziału w programie „Drzewo marzeń”. Prezenterka będzie spełniać życzenie związane z przygotowaniami do ślubu
Nowy program TVN zadebiutował na antenie 3 września. Jego twórcy postawili sobie za cel spełnianie marzeń wskazanych przez dzieci w wieku od 8 do 13 lat, z tym że nie dotyczą one ich samych, tylko bliskich im osób. Izabela Janachowska podkreśla, że ani chwili nie wahała się, by dołożyć swoją cegiełkę do „Drzewa marzeń”, bo jest to projekt wyjątkowy. Jej zadaniem było zrealizowanie życzenia małej dziewczynki, która chciała zrobić wyjątkowy prezent swojej cioci.
– Pomagałam spełnić marzenie jednego z dzieci, ale marzenie było absolutnie w mojej materii – była to suknia ślubna. Mała dziewczynka zadbała o to, aby jej ciocia, dokładnie mama chrzestna, w dniu swojego ślubu wyglądała jak księżniczka – mówi agencji Newseria Izabela Janachowska, prezenterka telewizyjna.
Janachowska przyznaje, że wybór sukni ślubnej nie jest łatwą sprawą, zwłaszcza że w tym najważniejszym dniu w życiu każda panna młoda chce wyglądać niepowtarzalnie i olśniewająco. Ekspertka zapewnia, że dołożyła wszelkich starań, by suknia ślubna przypadła do gustu zarówno pannie młodej, jak i dziewczynce, która zleciła wykonanie tego zadania.
– Niesamowite jest to, że dzieciaki mają takie piękne postrzeganie świata, są tak wrażliwe, zauważają ludzkie potrzeby i mają tak dobre te małe serduszka, które chcą pomagać i które są w stanie nawet zgłaszać się do programów telewizyjnych tylko po to, żeby spełniać marzenia swoich najbliższych, to jest cudowne – mówi Izabela Janachowska.
Prowadząca program „I nie opuszczę cię aż do ślubu" przyznaje, że czasem przyszłe panny młode miesiącami przeglądają projekty sukien w poszukiwaniu tej jednej wymarzonej. Niestety, zdjęcia w gazetach i internecie zazwyczaj nijak mają się do rzeczywistości. W trakcie pierwszej przymiarki często okazuje się bowiem, że wybrana wcześniej kreacja nie jest odpowiednie dla danej osoby, nie podkreśla atutów jej sylwetki i nie tuszuje mankamentów. Wtedy trzeba szybko zweryfikować swoje wcześniejsze wyobrażenia.
– Tutaj postawiono na bardzo kobiecy temat, ale wiadomo, małe dziewczynki od zawsze marzą o tym, aby być małą księżniczką – najpierw, żeby pięknie wyglądać w dniu Komunii, potem w dniu ślubu. Nie dziwię się więc, że to właśnie od dziewczynki wyszła propozycja tak naprawdę zmiany sukni, bo jej ciocia miała wcześniej suknię, która niestety była zakupiona w ograniczonym budżecie i nie spełniała marzeń, a suknia przecież musi te marzenia spełniać, bo to jest najważniejsza kreacja w naszym życiu. Jest to dzień, w którym chcemy wyglądać najlepiej, do końca życia oglądamy fotografie z tego dnia, więc musi być idealnie – dodaje Izabela Janachowska.
Program prowadzi Mateusz Gessler. Emitowany jest w każdą niedzielę o godz. 18.00.
Czytaj także
- 2025-02-20: Ubóstwo dotyka prawie miliona dzieci w Polsce. Głód i niedożywienie jednym z najpoważniejszych objawów
- 2025-02-14: Dzieci mają zbyt łatwy dostęp do pornografii i patostreamingu. Rzecznik Praw Dziecka apeluje o zaostrzenie prawa
- 2025-01-31: Kompetencje STEM wchodzą szerzej do edukacji. Inicjatywa edukacyjna Amazon objęła już pół miliona dzieci w Polsce
- 2025-02-13: Opieka środowiskowa to najpilniejsza potrzeba polskiej psychiatrii. Reforma zachodzi zbyt wolno
- 2025-01-23: Rośnie pokolenie osób otyłych i z nadwagą. To duże obciążenie dla zdrowia fizycznego i psychicznego młodych ludzi
- 2025-01-20: Coraz więcej rodziców odmawia zaszczepienia dzieci. Statystyki mogłoby poprawić ograniczenie dostępu do żłobków i przedszkoli
- 2025-01-21: Radosław Majdan: W ferie jedziemy z chłopcami w góry. Nie umiem jeździć na nartach i nie ciągnie mnie na stok
- 2025-01-13: Radosław Majdan: W Grecji zaginęła mi walizka. To jest kraj lekkoduchów, wszystko odkładają na jutro, a pracę traktują drugorzędnie
- 2025-01-22: Jakub Rzeźniczak: Z szacunku dla żony odmówiłem udziału w „Tańcu z gwiazdami”. Do programu „Mówię Wam” nie pójdę ze względu na prowadzącego
- 2025-02-04: Jakub Rzeźniczak: Jestem dumny z tego, jaki teraz jestem. Mam przy boku osobę, która ma na mnie bardzo dobry wpływ
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.