Newsy

Joanna Jabłczyńska będzie jeszcze raz zdawać egzamin radcowski

2013-12-10  |  09:20

Joanna Jabłczyńska za trzy miesiące po raz drugi stanie do egzaminu radcowskiego. Choć dla gwiazdy to najważniejszy cel przyszłego roku, nie zamierza jednak stresować się tym wydarzeniem tak bardzo jak poprzednio.

– Od stycznia z powrotem siadam do nauki – zdradza gwiazda serialu „Na Wspólnej”.

Aktorka nie zamierza jednak przygotowywać się w takim napięciu i stresie jak poprzednio.

– W tym roku postanowiłam, że szkoda mi tych trzech miesięcy życia zmarnować, więc będę się starała do tego na luzie podejść – mówi Joanna Jabłczyńska i zdradza, jaki ma sposób na powtórne przygotowanie się do egzaminu. – Oczywiście trzeba sobie przypomnieć pewne rzeczy, ale głównie należy wypocząć przed tymi dniami egzaminu. Tam się siedzi naprawdę bardzo dużo godzin, bardzo często bez normalnego jedzenia, w dużym stresie, więc przede wszystkim wydaje mi się, że trzeba wyluzować. Oczywiście w granicach rozsądku.

Joanna Jabłczyńska po raz pierwszy przystąpiła do egzaminu na radcę prawnego w marcu 2013 r. Wtedy nie zdała tylko jednego z pięciu egzaminów (z prawa gospodarczego), uprawniających do otrzymania dyplomu radcowskiego. Bardzo to przeżyła. Na swoim oficjalnym profilu przyznała „Egzamin poprzedziły trzy lata ciężkiej nauki na aplikacji i trzy miesiące przed samym egzaminem rezygnacji z wielu przyjemności i propozycji. To był najważniejszy egzamin w moim życiu, więc nie zamierzam się poddać” – pisała.

Aktorka w 2009 r. skończyła prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.