Mówi: | Joanna Jędrzejczyk |
Funkcja: | zawodniczka MMA, trenerka w programie „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz” |
Joanna Jędrzejczyk: Gosia Rozenek-Majdan jest tytanem pracy. Konsekwentnie realizuje swoje cele, pokonując wszelkie słabości
Zdaniem trenerki Małgorzata Rozenek-Majdan to osoba niezwykle charyzmatyczna i wyrazista, która nie boi się ryzyka i śmiało stawia czoła swoim ograniczeniom. W nowym reality show „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz” podejmuje więc wyzwania w sześciu różnych dyscyplinach i rywalizuje z mężczyznami. Joanna Jędrzejczyk, która przygotowywała prezenterkę do określonych zadań, zauważa, że ten program kosztował ją dużo poświęcenia, energii i zaangażowania. Ma jednak nadzieję, że taką postawą zainspiruje do działania innych.
– Bardzo się cieszę z udziału w najnowszym programie TVN-u „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”, z Gosią Rozenek w roli głównej. Jestem w sztabie trenersko-mentorskim. Razem z Zosią, która na co dzień ma doświadczenie w sztukach walki, odpowiadałyśmy za przygotowanie Gosi fizycznie i mentalnie. Wspaniała przygoda, dużo ciekawych, nieprzewidywanych zwrotów akcji. Jest to bardzo przekrojowy program, dużo obcowania z naturą, ale przede wszystkim z własnym strachem, z własnymi ograniczeniami, z wychodzeniem z własnej strefy komfortu – mówi agencji Newseria Lifestyle Joanna Jędrzejczyk, zawodniczka MMA.
Trenerka chwali sobie współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan. Prezenterka zrobiła na niej bardzo dobre wrażenie, nie szczędzi jej więc pochwał i słów uznania.
– Gosia jest tytanem pracy, wie, co ma robić, jest zadaniowa i to była czysta przyjemność współpracować z nią. Zresztą wiedziałam, że Gosia jest fighterką, jest bardzo zdeterminowaną osobą i konsekwentnie osiąga zakładane sobie cele – mówi.
W programie „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz” Małgorzata Rozenek-Majdan realizuje wyzwania, które rzucają jej mężczyźni. Oni też są jej rywalami w wybranej dyscyplinie, ale konkurencja nie jest związana z wykonywanym przez nich zawodem i rodzajem uprawianego sportu. Po kilku tygodniach morderczych treningów, ćwiczeń w trudnych warunkach atmosferycznych i przygotowań bez taryfy ulgowej stają wreszcie do pojedynku.
Joanna Jędrzejczyk jest przekonana, że swoją postawą prezenterka zmotywuje widzów do tego, by uwierzyli w siebie, pozbyli się wszelkich blokad i stawili wreszcie czoła wyzwaniom, których z jakichś względów boją się podjąć. Trzeba bowiem mieć na uwadze to, że jeden właściwy krok może być początkiem wielu dobrych zmian w naszym życiu.
– Myślę, że Gosia zainspiruje wiele kobiet i mężczyzn do tego, aby się ruszyć. Tutaj nie chodzi o sam sport, ale o realizację własnych celów, marzeń i tego, co chcemy osiągnąć, bo nie wystarczy siedzieć, tworzyć długą listę marzeń i biernie czekać na ich realizację, tylko po prostu trzeba się ruszyć i to zrobić. Gosia jest kobietą wielu talentów, kobietą, która działa bardzo dużo społecznie, dla wielu środowisk, ale też pokazuje, że warto stawać oko w oko z własnymi ograniczeniami i fobiami – mówi.
Dla niej samej ten program również był dobrą lekcją wytrwałości i cierpliwości. Nie ukrywa też, że wyciągnęła z niego odpowiednie wnioski i wie, że na sukces na każdej płaszczyźnie trzeba ciężko zapracować.
– Oczywiście ja też mam jakieś swoje ograniczenia i lęki. I Gosia pokazała mi, że warto je przełamywać, że możesz godzinę się decydować na to, czy wykonasz finalną akcję, czy nie i gdy spodziewasz się totalnego fiaska, w końcu znajdujesz w sobie potrzebną siłę – mówi Joanna Jędrzejczyk.
W każdym odcinku widzowie obejrzą zmagania Małgorzaty Rozenek-Majdan i uczestników w innej dziedzinie. W reality show wezmą udział: Piotr Głowacki, Łukasz Kadziewicz, Kajetan Kajetanowicz, Wojtek Łozowski, Łukasz Orbitowski i Kuba Nowaczkiewicz.
– Miałyśmy niesamowitych gości, myślę więc, że ten program naprawdę będzie się cieszył sporą popularnością, bo dużo się w nim dzieje – dodaje zawodniczka MMA.
Premiera programu „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz” we wtorek, 16 kwietnia o godz. 21:35 w TVN. Odcinki będą dostępne również w Playerze.
Czytaj także
- 2024-11-15: Rok regularnej aktywności fizycznej wydłuża życie w zdrowiu o co najmniej rok. Zmniejsza też absencję chorobową w pracy
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-21: Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
- 2024-11-12: Polskę czeka boom w magazynach energii. Rząd pracuje nad nowymi przepisami
- 2024-11-14: Odwożenie dzieci do szkoły samochodem nie bez wpływu na jakość powietrza. Wielu rodziców tylko po to uruchamia auto
- 2024-11-08: Samorządy inwestują w mieszkania dla studentów i absolwentów. Chcą w ten sposób zatrzymać odpływ młodych ludzi
- 2024-11-05: Leczenie okulistyczne coraz skuteczniejsze. Pomagają w tym inwestycje w infrastrukturę i nowe technologie
- 2024-10-15: Klaudia Carlos: Nie myślę o konkurowaniu z innymi formatami. „Pytanie na śniadanie” jest programem interdyscyplinarnym i wielopokoleniowym
- 2024-10-30: Kompetencje społeczne są kluczowe w świecie pełnym ekranów. Można je rozwijać już u przedszkolaków
- 2024-11-06: Martyna Wojciechowska: Cudownie mieć 50 lat, wiedzieć, czego się chce i czego się na pewno nie chce. To dla mnie bardzo dobry czas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.